Mijn Eneco app | Eneco Community
vraag

Mijn Eneco app

• 14 oktober 2016
  • 39 reacties
  • 757 Bekeken

Toon eerste bericht

39 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
De Mijn Eneco app werkt nog niet helemaal goed. Kan het termijnbedrag niet zien en ook niet wijzigen omdat binnenkort mijn jaarnota komt. Deze heb ik inmiddels lang en breed binnen. Wanneer wordt het e.e.a. bijgewerkt?
Klopt Wim; hier idemdito.
Mijn jaarnota stond op eind oktober 2016 en ook ik kan nog geen termijn bedrag wijzigen.
Reputatie 7
Badge +6
@WdM en @Brandje,

De app werkt inderdaad niet naar behoren. We zijn ermee bezigm aar tegelijkertijd komen er wat veranderingen aan in de app. In het eerste of tweede kartaal van het nieuwe jaar merken jullie hier wat van.
De gegevens en het termijnbedrag zijn overigens wel te wijzigen via mijneneco.nl
@WdM en @Brandje,

De app werkt inderdaad niet naar behoren. We zijn ermee bezigm aar tegelijkertijd komen er wat veranderingen aan in de app. In het eerste of tweede kartaal van het nieuwe jaar merken jullie hier wat van.
De gegevens en het termijnbedrag zijn overigens wel te wijzigen via mijneneco.nl

Oké Danielle.
Ik wacht het af.
De mogelijkheid via Mijn Eneco.nl is uiteraard bekend!

Fijne jaarswisseling en een gezond 2017 en goed dat je toch nog even online bent!
Top hoor!
Reputatie 4
Badge +4
Ik sluit me aan bij het antwoord van Ton. Ook van mij aan allen een voorspoedig en gezond 2017!
Reputatie 7
Badge +6
Dankjewel!
Jullie ook de beste wensen! 🙂
Reputatie 1
Graag een vraag, is bekend dat Toon via app niet te bedienen is momenteel? Geeft aan controleer internet verbinding etc.
maar wifi bediend netjes alles behalve Toon niet
Er is geen storing dus maak je modem eventjes stoomloos.
Hopelijk pakt Toon®️ de WiFi verbinding dan wel weer.
Reputatie 1
Brandje;
Bedankt inderdaad modem uitgezet en Toon heeft Wifi opgepakt.
Vriendelijk dank
Gerrit
Brandje;
Bedankt inderdaad modem uitgezet en Toon heeft Wifi opgepakt.
Vriendelijk dank
Gerrit

Hoi Gerrit,

Graag gedaan!
Ja dat is een beproefd recept.
Verl plezier met Toon®️ en de App.
Vandaag is versie 2.4.3 voor IOS uitgekomen.

Voor het eerst kan ik nu geen fouten of onwerkelijkheden meer ontdekken.
Alles foet het, dus ook het voorschotbedrag kan weer aangepast worden.
Ook de Tussenstand is perfect en de waardes ook!

Eindelijk ben ik nu tevreden. Het heeft even geduurd!
Top Eneco!

Badge +5

Top Eneco

Hoi Ton, voor mij is de Mijn Eneco een prul van de 1e orde. Nog steeds geen reactie van Kelly en ik heb ook nog steeds het bericht dat ik mijn afrekening op vrijdag 2 dec 2016 ontvang en mijn tussenstand staat sinds september nog steeds op €17.
https://forum.eneco.nl/servicevragen-mijn-eneco-meterstanden-andere-vragen-90/update-mijn-eneco-app-ios-versie-241-12307/index1.html#post129671

Aan wie van de moderatoren moet je zo'n vraag nou opnieuw stellen? Slechte follow Up en al zolang de app er is heeft hij voor mij geen waarde. Ik heb de moed omtrent deze app opgegeven.

Top Eneco

Hoi Ton, voor mij is de Mijn Eneco een prul van de 1e orde. Nog steeds geen reactie van Kelly en ik heb ook nog steeds het bericht dat ik mijn afrekening op vrijdag 2 dec 2016 ontvang en mijn tussenstand staat sinds september nog steeds op €17.
https://forum.eneco.nl/servicevragen-mijn-eneco-meterstanden-andere-vragen-90/update-mijn-eneco-app-ios-versie-241-12307/index1.html#post129671

Aan wie van de moderatoren moet je zo'n vraag nou opnieuw stellen? Slechte follow Up en al zolang de app er is heeft hij voor mij geen waarde. Ik heb de moed omtrent deze app opgegeven.

Hoi Theo,

Nou dat valt me tegen bij jou zeg.
Ik had hiervoor ook problemen en zag er ook geen brood meer in.
Maar alles doet het nu gewoon.
Vreemd bij jou dus.
Ik zou maandag Danielle daarvoor benaderen.
Zij is volgens mij de aangewezen moderator hiervoor.
Badge +5
@Danielle, zou je dit maandag of zo snel als het kan weer eens op de rit willen zetten en om een oplossing vragen?
De app is toch ergens voor bedoeld......

Graag je reactie.

Reageer