Mijn Eneco app | Eneco Community
vraag

Mijn Eneco app

• 14 oktober 2016
  • 39 reacties
  • 757 Bekeken

Reputatie 1
Ja hoor, doet de toon app het na een week eindelijk weer Ligt de mijn Eneco app der weer uit.
Geen gegevens over verbruik beschikbaar gaat lekker.

39 Reacties

Gelukkig kan je ze ook downloaden, toch?
Reputatie 1
Ja ik kan ook de mijn Eneco app gewoon van mijn iPhone afgooien en in het vervolg op de computer/laptop mijn gegevens inzien,
Maar de app is nu juist zo gemakkelijk.
Ja dat begrijp ik uiteraard, maar menigeen weet niet dat je voor overbrugging dit bestandje kan downloaden.
Dus vandaar de tip!
Krijg mijn toon app op mijn huWei p8 niet meer aan de praat nooit geen problemen mee gehad en nu opeens al drie weken werkt het niet meer wT kan het zijn
Reputatie 1
Downloaden doet het ook niet
Reputatie 7
Badge +9
@Compuservice4you:

Heb je geen knop met "Opnieuw proberen"?
Anders is de app geheugen leeg maken?
Downloaden doet het ook niet

Hee dat is vreemd.
Ik zal het even proberen.
Reputatie 7
Badge +9
Krijg mijn toon app op mijn huWei p8 niet meer aan de praat nooit geen problemen mee gehad en nu opeens al drie weken werkt het niet meer wT kan het zijn

Heb je de app al is verwijderd, en opnieuw geinstalleerd?
Reputatie 1
Aha werkt dus wel met Chrome en niet met internet explorer. Aandachtspuntje voor de iT afdeling
Reputatie 7
Badge +9
Aha werkt dus wel met Chrome en niet met internet explorer. Aandachtspuntje voor de iT afdeling

Zou niet weten waarom?
Internet explorer is nou niet echt een serieus browser, toch? :D

Blij dat het is opgelost.. Lees bovenstaande als een: grapje!
Het downloaden lukt hier prima:

Reputatie 1
Ok'

Oké is was al aan het posten.
Zie mijn excel bestand
Reputatie 1
Ja zag ik wellicht is mijn internet explorer niet helemaal fris meer.

Oke, alles weer opgelost
Fijn weekend!.

Overigens ben ik ook een fan van Chrome, maar ja dat is persoonlijk uiteraard.
Reputatie 7
Badge +9

Internet Explorer word ook niet meer ondersteunt door Windows..
Waarschijnlijk zit je ook nog op Windows 7 ? 😉
Reputatie 1
Nee dat klopt niet ik heb een computerwinkel
Reputatie 1
Internet explorer crhome Firefox enz worden niet meer ondersteunt tot Vista. W7. W8 en W 10 wel ik draai uiteraard op W 10
Reputatie 7
Badge +9
Nee dat klopt niet ik heb een computerwinkel

Internet explorer word ook niet meer ondersteunt op Windows 7..

Nietsvermoedende gebruikers kijken rond op het internet met verouderde browsers, die technisch niet alleen minder kunnen, maar ook vatbaarder zijn voor virussen of andere gevaren. Gelukkig hebben de meeste browsers sinds lange tijd een andere manier van updaten: zij updaten automatisch naar volgende versies, bij het opstarten en afsluiten van het programma. Zo ben je altijd voorzien van de laatste technische mogelijkheden en beveiligingen. Internet Explorer doet dit niet: iedere versie van deze browser ontvangt alleen noodzakelijke updates, zoals fixes voor veiligheidsproblemen.

In Windows 10 heet het overigens geen IE meer. Maar Edge
Reputatie 1
Ok c schijf/ programfiles 86. En dan de map internet explorer
Reputatie 1
Tja. Ik zou zeggen kom langs aan het Julianaplein 12 te roden en we leggen uit hoe het echt zit omtrent Windows iexplorer ESET antivirus. (De beste ) enz.
Wanneer gaat de app op mijn telefoon weer werken
Wanneer gaat de app op mijn telefoon weer werken

Tja dat is een probleem, maar je kan wel het eea nalezen en je melden in het storingstopic.

https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/storing-servicecenter-12-10-2016-11959
Reputatie 7
Badge +9
Tja. Ik zou zeggen kom langs aan het Julianaplein 12 te roden en we leggen uit hoe het echt zit omtrent Windows iexplorer ESET antivirus. (De beste ) enz.

Dat is nergens voor nodig, dankjewel voor de uitnodiging..
Ik beschik inmiddels over meer dan 14jaar ICT ervaring, en ken Windows en Linux van binnen en van buiten..
Ik kan een computer systeem inmiddels dromen! 😉
Reputatie 1
Das mooi.

Reageer