Mijn eneco | Eneco Community
vraag

Mijn eneco

  • 2 februari 2019
  • 3 reacties
  • 198 Bekeken

Sinds de nieuwe inlogpavina van mijn Eneco kan ik niet meer inloggen. Systeem vraagt naar gebruikersnaam. Wanneer ik deze invoer komt het scherm dat ik mij eerst moet registeren. Na het ingeven van postcode en huisnummer zegt het systeem u heeft al een account bij Eneco met div internet browsers geprobeert maar meldingen blijven hetzelfde.
inmiddels al 6 keer gebeld maar steeds van het kastje naar de bekende muur.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Sinds de nieuwe inlogpavina van mijn Eneco kan ik niet meer inloggen. Systeem vraagt naar gebruikersnaam. Wanneer ik deze invoer komt het scherm dat ik mij eerst moet registeren. Na het ingeven van postcode en huisnummer zegt het systeem u heeft al een account bij Eneco met div internet browsers geprobeert maar meldingen blijven hetzelfde.
inmiddels al 6 keer gebeld maar steeds van het kastje naar de bekende muur.



Beste Hdgr,

Goed dat je dit bij ons onder de aandacht brengt. Ik wil graag een stap met u doorlopen. Ik stuur nu een wachtwoord naar het bekende e-mailadres. Wil je kijken als dit lukt?

Groet, Audrey
iks heb een nieuw WW aangemaakt maar dat is het probleem niet, mijn gebruikersnaam Hdgr@ziggo.nl wordt niet gekend. Wanneer ik mijn gegevens invoer krijg ik het scherm dat ik mij moet registreren met postcode en huisnummer, wanneer ik dit doe krijg ik de melding u heeft al een account bij Eneco.
oplossing is om mijn account helemaal te verwijderen dan maak ik daarna een nieuwe aan.
Reputatie 5
Badge +3
iks heb een nieuw WW aangemaakt maar dat is het probleem niet, mijn gebruikersnaam Hdgr@ziggo.nl wordt niet gekend. Wanneer ik mijn gegevens invoer krijg ik het scherm dat ik mij moet registreren met postcode en huisnummer, wanneer ik dit doe krijg ik de melding u heeft al een account bij Eneco.
oplossing is om mijn account helemaal te verwijderen dan maak ik daarna een nieuwe aan.



Bedankt @Hdgr,

We gaan hiermee verder en ik houd je op de hoogte!

Reageer