Meterstanden doorgeven via app lukt niet | Eneco Community
vraag

Meterstanden doorgeven via app lukt niet

• 8 november 2018
  • 6 reacties
  • 259 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Ik ben benieuwd naar het huidige verbruik, aangezien ons huis altijd warmer is dan de instelling van de thermostaat, vraag ik mij af of de Warmte goed wordt gereguleerd (en geregistreerd). Als ik de GL en M3 van Loop 0 invoer (LandysGyr 50) zegt de app dat dit teveel afwijkt, en accepteert deze invoer niet. Op zich goed dat er een check op zit, maar hoe los ik dit nu op? Op de fora geen vergelijkbare discussies gevonden, dus vandaar een vraag. Stella

6 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hi @Stella,

Goed dat je eerst bent gaan kijken naar andere topics!

Heb je voor mij de betreffende standen? Dan kijk ik met je mee.

Groet, Vincent

De reden waarom ik het wil checken is omdat onze thermostaat altijd op 17 graden staat, maar in huis altijd 22 graden hier of hoger is. Dat bevreemdt ons...
Reputatie 6
Badge +2
Dat snap ik heel goed!
Woont er ook iemand onder je?

Wat betreft de stand valt het mij op dat je dit jaar ook meer hebt verbruikt dan de voorgaande jaren.
De waarschuwing is dan ook gebaseerd op de verwachting. Het kan natuurlijk verder ook prima kloppen als je ook meer verbruikt hebt.
Maar hoe kan ik nu meer verbruiken als ik de thermostaat altijd lager dan de kamertemperatuur zet? Dan zou er toch geen verwarming aan moeten slaan? Ik vertrouw de thermostaat dan niet. Kan Eneco dit misschien voor ons controleren?
Reputatie 6
Badge +2
Dat doe je ook in de winter?

Bij twijfel kan je de storingsdienst voor Warmte bellen, Stella.
Zij zijn bereikbaar via; 0800 0072

Reageer