Kan niet inloggen op Mijn Eneco | Eneco Community
vraag

Kan niet inloggen op Mijn Eneco

• 27 december 2018
  • 7 reacties
  • 231 Bekeken

Wanneer ik mij wil registreren op Mijn Eneco dan krijg ik te zien dat er al een account gekoppeld is aan mijn gegevens. Maar als ik het e-mail adres dat ik vervolgens te zien krijg gebruik bij 'wachtwoord vergeten' dan krijg ik de melding dat het e-mailadres niet bekend is. Opnieuw registreren is niet mogelijk met dezelfde gegevens en hetzelfde of een ander e-mailadres. Want dan krijg ik dus de melding dat ik al een account heb. Hoe kan ik dit oplossen?

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
ik kan ook niet inloggen. meerdere malen gebruikersnaam en wachtwoord veranderd.
Helpt niets

Goedemorgen @Egbdellevoet,

Welkom op de Community!

Wil je jouw klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan ga ik na wat ik voor jou kan betekenen.

Groet, Vincent
ik kan ook niet inloggen. meerdere malen gebruikersnaam en wachtwoord veranderd.
Helpt niets
Hoe moeilijk kan het zijn om een goede website te hebben!!! Zeker voor een bedrijf als Eneco wil je dit toch in orde hebben. Iedereen moet alles tegenwoordig via websites en dergelijke regelen, maar bij Eneco kom je er niet op, hoe graag je ook wil.

Ach ik heb 1 1/2 jaar lang met Eneco aan de lijn gehangen voordat zij de (met weel tam tam vernieuwde) App werkend hadden. Op gegeven moment had ik een medewerker van MKB tak van Eneco aan de lijn en toen ik haar uitlegde dat ik een probleem als particulier had heeft zij zich met succes bij ICT ingespannen iemand te vinden die echt kan programmeren ! Helaas lukt het zo wel en sta binnenkort op het punt haar weer te gaan bellen !
heb haar 06.
Reputatie 1
Badge
Hoe moeilijk kan het zijn om een goede website te hebben!!! Zeker voor een bedrijf als Eneco wil je dit toch in orde hebben. Iedereen moet alles tegenwoordig via websites en dergelijke regelen, maar bij Eneco kom je er niet op, hoe graag je ook wil.
Idd programma's als RADAR of KASSA zou er ook wel eens iets aan kunnen doen.
ik kan niet eens inloggen vroeger wel voor dat de site vernieuwd werd erg vreemd hoor dat je niet bij jer gegevens kan komen,maar is dit wettelijk niet verplicht om te zorgen dat wij als klant wel bij de persoonsgegevens kan komen,
ik zit er al een tijdje mee te modderen om in te loggen wat steeds maar niet lukt
ik ga eens een klacht indienen bij de ombudsman/vrouw
groeten eneco
Reputatie 5
Badge +3
Hi @MartinK,

Goed dat je het voorlegt! Omdat jouw e-mailadres voor contact inmiddels gewijzigd is ten opzichte van de gebruikersnaam voor Mijn Eneco, verwacht ik dat opnieuw registreren dit inlogprobleem verhelpt.

Wil je dat via deze link proberen en daarna controleren of je weer in jouw account kunt? Ik verneem het graag van je, alvast bedankt!

Reageer