Inlogproblemen Mijn Eneco | Eneco Community

Inlogproblemen Mijn Eneco

• 5 september 2018
  • 59 reacties
  • 1931 Bekeken

ik kan niet inloggen heb wel de juiste gegevens. Ik wou in mijn dossier kijken over wanneer mijn contract afgelopen is. Ik krijg de melding "je kunt (nog) niet inloggen
In de tekst verder n het bericht krijg ik de indruk dat ik geen account zou hebben?

59 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @Johanna Mast,

Bedankt voor jouw bericht, goed je ook op het Eneco forum te zien! Ik help je hier graag verder mee. Hiervoor hebben we wel jouw gegevens nodig, je kunt hiervoor jouw klantnummer toevoegen aan je profiel op dit forum. Zo kan ik het verder voor je nagaan en de inlog met je doornemen.

Stuur mij anders eventueel gerust een privébericht met het klantnummer toe. Alvast bedankt voor je reactie.
Reputatie 1
Badge +2
Laat ik nu net, officieel iets eerder, ongeveer hetzelfde probleem hebben. Ik kan ook niet inloggen. De software van Eneco zegt dat naam en wachtwoord niet bij elkaar horen en dus kom ik er niet door. Ik begrijp al niet waarom dat ie niet pakt, ik noteer alles in een boekwerk, echt secuur en sinds kort ook in Norton Identity Safe en ook Google heeft zoiets.Ik ben ervan overtuigd dat het aanmeldadres en wachtwoord goed zijn, maar De PC beweert via Eneco van niet. Dan klikje maar op vergeten.De eerste keer kreeg ik een mail voor een nieuw wachtwoord maar dat werkte niet Nog tig keer propberen pakte hij het wachtwoord wel, maar inloggen ho maar. Moderator Audrey is er nu mee bezig, kijken wie het eestse klaar is,
Ik heb hetzelfde probleem, ik kan ook niet inloggen en heb wel de juiste gegevens. Ik krijg de melding "je kunt (nog) niet inloggen te zien, terwijl ik wel klant van Eneco ben. Ik heb al een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar nog steeds lukt het niet.

Met vriendelijke groet,
Emma van der Veen
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb hetzelfde probleem, ik kan ook niet inloggen en heb wel de juiste gegevens. Ik krijg de melding "je kunt (nog) niet inloggen te zien, terwijl ik wel klant van Eneco ben. Ik heb al een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar nog steeds lukt het niet.

Met vriendelijke groet,
Emma van der Veen

Hoi @Emmavdvd1,

Wat zonde dat dit niet lukt. Ik heb je zojuist een e-mail met een wachtwoord verstuurd. Wil je proberen in te loggen met je e-mailadres? Ik ben benieuwd of dit nu wel lukt.

Groet, Audrey

Met vriendelijke groet,
Emma van der Veen

Hoi @Emmavdvd1,

Wat zonde dat dit niet lukt. Ik heb je zojuist een e-mail met een wachtwoord verstuurd. Wil je proberen in te loggen met je e-mailadres? Ik ben benieuwd of dit nu wel lukt.

Groet, Audrey

Beste Audrey,

Bedankt voor je snelle bericht,

Ik heb net weer een nieuw wachtwoord aangemaakt en geprobeerd om opnieuw in te loggen, maar het lukt nog steeds niet helaas.
Reputatie 5
Badge +3

Met vriendelijke groet,
Emma van der Veen

Wat vervelend, blijft dit dezelfde melding?
Hoi @Emmavdvd1,

Groet, Audrey

Beste Audrey,

Ik heb net weer een nieuw wachtwoord aangemaakt en geprobeerd om opnieuw in te loggen, maar het lukt nog steeds niet helaas.

Met vriendelijke groet,
Emma van der Veen

Wat vervelend, blijft dit dezelfde melding?

Het is dezelfde melding inderdaad

Hoi @Emmavdvd1,

Groet, Audrey
Beste Audrey,

Reputatie 1
Badge +2
Beste Audrey,

Je doet je best, maar de hulp van de IT, ontwikkelaar of wie er dan ook wat aan zou kunnen doen, blijft uit. Nu heb ik een wacht woord voor Eneco en één voor de community. Heb er één van trachten te maken, heb vele keren mail nieuw wachtwoord opgeven beantwoord, maar niets helpt en volgens mij gooit ie alles door elkaar. Krijg ik een mail er is een nieuw bericht op de topic, ik klik aan krijg de Eneco inlogpagina, maar ingevuld staan daar heel andere gegevens. Vul ik het oude Eneco wachtwoord in gaat het nog niet, maar na wat rammen op inloggen pak hij hem, anders kan ik totaal niets op de topic doen, een bericht schrijven e.d. Zit ze nog maar eens achter de broek aan. Groeten, Leo.
Reputatie 5
Badge +3
Beste Audrey,

Je doet je best, maar de hulp van de IT, ontwikkelaar of wie er dan ook wat aan zou kunnen doen, blijft uit. Nu heb ik een wacht woord voor Eneco en één voor de community. Heb er één van trachten te maken, heb vele keren mail nieuw wachtwoord opgeven beantwoord, maar niets helpt en volgens mij gooit ie alles door elkaar. Krijg ik een mail er is een nieuw bericht op de topic, ik klik aan krijg de Eneco inlogpagina, maar ingevuld staan daar heel andere gegevens. Vul ik het oude Eneco wachtwoord in gaat het nog niet, maar na wat rammen op inloggen pak hij hem, anders kan ik totaal niets op de topic doen, een bericht schrijven e.d. Zit ze nog maar eens achter de broek aan. Groeten, Leo.

Hoi Leo,

Onze ontwikkelaars hebben verschillende problemen in behandeling. We zijn er druk mee bezig. Ik houd je zoals beloofd op de hoogte.

Groet, Audrey
Sinds kort ben ik weer klant bij Eneco. Nu wil ik inloggen bij mijn Eneco maar kom er met geen mogelijkheid in. Op de website geeft hij aan dat ik al een account heb. Maar dat zou dan van 3 jaar geleden zijn waar ik het wachtwoord echt niet meer van weet. Dus bel de klantenservice krijg na 10 min eindelijk iemand aan de lijn die geeft aan dat ik een mail zou krijgen waarmee ik alles zou kunnen regelen 20 min later nog geen mail. Wat moet ik doen om eens een keer in mijn Eneco te komen?
Bedoeld werd een mail om de inlog te resetten.
Kennelijk is dat mislukt.

Een moderator kan dat hier alsnog voor je regelen.
Komt goed!
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Mitchell de Ruiter ,

Bedankt voor jouw bericht, goed je weer terug bij Eneco te zien en met name hier op het forum. 😉 Ik help je hier graag mee verder. Jouw klantnummer ontbreekt momenteel echter in jouw profiel, hierdoor kan ik niet bij jouw gegevens. Wil je deze toevoegen aan je profiel zodat ik je kan helpen met de inloggegevens voor Mijn Eneco?

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +6
Vervallen
Ik kan niet inloggen in mijn eneco
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Debre!

Bedankt voor jouw bericht en goed je ook op het Eneco forum te zien. Ik help je hier graag mee verder. We missen echter het klantnummer in jouw profiel, daardoor kan ik helaas niet bij je gegevens. Wil je deze toevoegen en opnieuw een berichtje sturen? Mag eventueel ook privé, ik wacht het af. Alvast bedankt!
Hoi de Ruiter, Nog maar een met hetzelfde. Alle data klopt inclusief het klantnummer wat elke maand op de nota staat die ik betaal maar inloggen ho maar. Dank voor een antwoord dat me vooruit helpt heb een kopie van mijn contract nodig.
Reputatie 5
Badge +3
@lmridderstap,

Goed je op het Eneco forum te zien! Een handige manier om het inlogprobleem te bespreken. Onder jouw klantnummer zie ik echter dat zich niet hetzelfde voordoet als bij de meeste andere leden in dit topic.

Mijn Eneco is alleen beschikbaar bij actieve levering van gas, stroom of warmte. Daar is onder jouw klantnummer geen sprake van, wel een actieve overeenkomst voor een huurapparaat. Is dat ook waarvoor je op zoek bent naar een kopie? Je vindt deze sowieso niet terug in Mjin Eneco, al was er wel sprake van 'geldige' toegang.

Voor het opvragen van een kopie, kun je contact opnemen met mijn collega's van Eneco Installatiebedrijven. Dat kan rechtstreeks via 088 - 8 955 000 (je betaalt je gebruikelijke belkosten) of eventueel per e-mail naar installatiebedrijven@eneco.com.
Hai Rodney, Erg bedankt voor je positieve reactie. Probleem opgelost zal de Eneco familie missen.
Hoi

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan ook niet inloggen en heb wel de juiste gegevens. Ik heb bovendien al een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar nog steeds lukt het niet. Ik krijg de melding dat de combinatie van klantnummer en postcode niet correct is of dat login niet juist is.
Help! Ik probeer het al een hele week.

groeten,
Chris
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @C van Heesch,

Fijn dat je gebruik maakt van het forum om antwoord op je vraag te vinden.

Wil je jouw klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik nagaan wat er mogelijk speelt.

Groet, Vincent
Beste Vincent,

Mijn klantnummer is toegevoegd aan mijn profiel.
groeten,
Chris
Reputatie 5
Badge +2
Dat ging snel, dank je!

Het klantnummer word niet direct herkend, het nummer klopt wel neem ik aan?

Dan even ter controle; ben je wellicht klant geweest bij E.On, nu Eneco ZuidNederland?
In dat geval lukt inloggen op de Mijn Eneco app nog niet.

Voor meer informatie verwijs ik je dan graag naar de site;
https://www.welkom-bij.eneco.nl/
Mijn nieuwe collega's zijn online ook bereikbaar via de Facebook-pagina van Eneco ZuidNederland.
Ik was inderdaad klant van E.On. Is het al bekend wanneer voormalige E.On klanten kunnen inloggen?

Dank u voor de informatie.
Reputatie 5
Badge +2
Daar krijg je uiteraard tijdig bericht over, Chris.
Naar verwachting gaat dit in oktober gebeuren.

Graag gedaan zover!

Groet, Vincent
Goedemiddag,

Onlangs ben ik mijn wachtwoord vergeten van ''mijn eneco'', waardoor ik via de website een nieuw wachtwoord aanvraag had gedaan. Helaas, kreeg ik geen mail binnen om deze aan te passen. Een aantal dagen geleden probeerde ik hetzelfde, maar helaas ook geen resultaat. De klantenservice heb ik gebeld. Zij gaven aan dat er een storing was. Het is nu een week geleden en vraag mij af of ik weer een nieuw wachtwoord kan aanvragen. Op dit moment kan ik ook niet mijn Toon regelen.

Alvast bedankt en ik hoor het graag,
Met vriendelijke groet,
Sonny Liesveld

Reageer