Inloggen Toon app | Eneco Community
vraag

Inloggen Toon app

• 16 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 278 Bekeken

Badge
Sinds gisteren een abo afgesloten om de Toon app te kunnen gebruiken.
Echter ik kan niet inloggen en heb nu begrepen dat je pas na de 14 dgn bedenktijd kunt inloggen.

Ik vind dit een vreemde voorwaarde en vraag me af of dit klopt

9 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@Jukethebox

Welkom op de community. Het inloggen op de Toon app duurt hooguit 24 uur na afsluiten van het Toon abonnement. Ben bang dat je verkeerde informatie hebt gekregen. Heb je via onze site een Mijn Eneco account aangemaakt? Hier kan je dan niet inloggen als je geen energiecontract hebt. De inloggegevens kan je wel gebruiken om in te loggen in de Toon app.

Groeten, Tina
Badge
@Jukethebox

Welkom op de community. Het inloggen op de Toon app duurt hooguit 24 uur na afsluiten van het Toon abonnement. Ben bang dat je verkeerde informatie hebt gekregen. Heb je via onze site een Mijn Eneco account aangemaakt? Hier kan je dan niet inloggen als je geen energiecontract hebt. De inloggegevens kan je wel gebruiken om in te loggen in de Toon app.

Groeten, Tina

Dat lukt ook niet en inmiddels ben ik inderdaad 24 uur verder
Reputatie 6
Badge +1
@Jukethebox

Krijg je een foutmelding te zien als je een account aan wil maken? Zo ja, welke? Heb je dit topic al doorgelezen? Vul anders je klantnummer aan in je profiel dan zet ik het hier intern uit.

Groeten, Tina
Badge
@Jukethebox

Krijg je een foutmelding te zien als je een account aan wil maken? Zo ja, welke? Heb je dit topic al doorgelezen? Vul anders je klantnummer aan in je profiel dan zet ik het hier intern uit.

Groeten, Tina

Je kunt (nog) niet inloggen.

Mijn Eneco is toegankelijk voor klanten van Eneco die stroom, gas of stadswarmte ontvangen. Zodra één of meerdere van deze producten geleverd worden, is ook Mijn Eneco toegankelijk. Kom je dan weer bij ons kijken?

Wanneer je geen klant meer van Eneco bent is Mijn Eneco helaas niet toegankelijk.
Reputatie 6
Badge +1
@Jukethebox

Bedankt voor de screenshot. Krijg je ook een foutmelding als je diezelfde gegevens gebruikt in de Toon app?
Reputatie 1
Badge
Dit probleem had ik ook, ik heb met een ander e-mail adres een account aangemaakt, nu kan ik wel inloggen met de app.
Misschien kan je dit nog proberen.
Badge
Sinds enkele weken wil ik gebruikmaken van de toonapp (slechts met alleen abo voor Toon).
Het inloggen werkt niet en mij wordt dan geadviseerd om een email naar Eneco te sturen.
Nou dat is dus duidelijk geen goede oplossing.
Je krijgt namelijk geen antwoord op je email en daarnaast werkt de toon app NIET!
Zelf vind ik dit verre van beleefd en zoals ik links en rechts heb kunnen lezen ben ik niet de enige waarbij de toonapp niet werkt. In mijn geval in kan niet inloggen.
Mijn advies is danook om hier echt aan te gaan werken of bekwaam personeel aan te nemen.
Reputatie 6
Badge +1
@Jukethebox

Het is bij ons bekend dat je nog steeds niet kan inloggen in de app. Dit hebben ze nog in onderzoek. Ik heb om een update gevraagd. Het mailen naar Eneco is geen goed advies van ons dus geen goede oplossing. Excuses hiervoor.

Jouw reactie heb ik trouwens naar dit bestaande topic verplaatst. Ik hou je dan ook via dit topic op de hoogte.

Groeten, Tina
Badge
Hallo Tina,
Dat onderzoek duurt dan wel verdomd lang.
Groet,
Dirk

Reageer