Inloggen Mijn Eneco voor oud-E.ON klanten | Eneco Community
beantwoord

Inloggen Mijn Eneco voor oud-E.ON klanten

• 5 november 2018
  • 6 reacties
  • 1684 Bekeken

Ik krijg een bericht met inloggen ,registreren, doe ik dat ,een bericht je hebt al een account,daarna ,je bent geen klant, hoe moet het nu?
icon

Beste antwoord door Rodney 5 november 2018, 13:31

Goedemiddag @nijsinkj,

Welkom terug bij Eneco en welkom op ons forum! Om het voor andere voormalig klanten van E.ON met dezelfde vraag gemakkelijk te maken, heb ik de titel van dit topic iets aangepast en ingekort. 😉 Omdat dit een openbaar forum is, raden we af persoonlijke gegevens zoals jouw klantnummer publiekelijk te delen. Dit is voor medewerkers ook zichtbaar in jouw profiel.

Aan de hand van de gegevens onder jouw klantnummer, zie ik dat het e-mailadres reeds in gebruik is. Dit is gekoppeld aan het klantnummer van de levering door Eneco uit het verleden op jouw adres. Ik heb onze beheerders van Mijn Eneco verzocht dit account definitief op te heffen, zodat hiermee ook de gebruikersnaam (jouw e-mailadres) weer vrij komt.

Zodra ik van mijn collega's een reactie ontvang, deel ik dat uiteraard direct met je. Wil je dit niet afwachten? Je kunt eventueel ook een Mijn Eneco-account registreren met een ander e-mailadres dan de reeds gebruikte.

Heb je hier nog vragen over? Stel ze gerust!
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Goedemiddag @nijsinkj,

Welkom terug bij Eneco en welkom op ons forum! Om het voor andere voormalig klanten van E.ON met dezelfde vraag gemakkelijk te maken, heb ik de titel van dit topic iets aangepast en ingekort. 😉 Omdat dit een openbaar forum is, raden we af persoonlijke gegevens zoals jouw klantnummer publiekelijk te delen. Dit is voor medewerkers ook zichtbaar in jouw profiel.

Aan de hand van de gegevens onder jouw klantnummer, zie ik dat het e-mailadres reeds in gebruik is. Dit is gekoppeld aan het klantnummer van de levering door Eneco uit het verleden op jouw adres. Ik heb onze beheerders van Mijn Eneco verzocht dit account definitief op te heffen, zodat hiermee ook de gebruikersnaam (jouw e-mailadres) weer vrij komt.

Zodra ik van mijn collega's een reactie ontvang, deel ik dat uiteraard direct met je. Wil je dit niet afwachten? Je kunt eventueel ook een Mijn Eneco-account registreren met een ander e-mailadres dan de reeds gebruikte.

Heb je hier nog vragen over? Stel ze gerust!
Hartelijk dank hiervoor,telefonisch konden ze me niet helpen ,jullie dus wel nogmaals hartelijk dank
Dag Rodney,
Bij mij exact hetzelfde probleem. Na een 1 of 2 jaartjes weer vrolijk terug bij Eneco, via E.O.N en kan dus ook niet mijn account activeren.
Ik werk uitsluitend met het mailadres waarmee ook het account destijds is geactiveerd.
Hoe kan ik of jij het bestaande account definitief opheffen, zodat ik opnieuw kan activeren?.

Wat mij dan wel weer puzzelt is waarom Eneco niet direct na beëindiging van een energiecontract het account definitief opheft? Of dat je dit als (ex) klant ook zelf kan doen.

Ik hoor het graag
André
Reputatie 7
Badge +5
@Andre0503

Ik heb mijn collega's zojuist verzocht het oude account op te heffen, zodat jij je e-mailadres opnieuw als gebruikersnaam kan gebruiken.

We zijn momenteel bezig om alle 'oude' Mijn Eneco accounts op te heffen, we zijn hierin onlangs van werkwijze veranderd. Vandaar dat je nog buiten de boot viel, sorry hiervoor!

Groet, Denise
@Andre0503

Ik heb mijn collega's zojuist verzocht het oude account op te heffen, zodat jij je e-mailadres opnieuw als gebruikersnaam kan gebruiken.

We zijn momenteel bezig om alle 'oude' Mijn Eneco accounts op te heffen, we zijn hierin onlangs van werkwijze veranderd. Vandaar dat je nog buiten de boot viel, sorry hiervoor!

Groet, Denise

Er is inderdaad iets gebeurt, echter ik kan nog steeds niet inloggen. Ik krijg de melding dat Eneco mij te vaak heeft omgeleid. Pagina werkt niet meer.
Dit op verschillende browsers geprobeerd Firefox en Ghrome
Cookies gewist. Gen resultaat
Ik hoop op een snelle oplossing
Groet,
Andre
Reputatie 6
Badge +2
Hi Andre,

Ik heb zojuist een bericht gehad van de betreffende afdeling dat er snel een nieuwe veegactie gaat plaatsvinden.
Jouw oude account is hierbij dus nog niet meegenomen, helaas!

Nog even geduld graag.

Groet, Vincent

Reageer