Inloggen Mijn Eneco niet mogelijk | Eneco Community
vraag

Inloggen Mijn Eneco niet mogelijk

• 15 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 292 Bekeken

Ik ben al een half jaar klant bij Eneco, maar kan nog steeds niet inloggen op Mijn Eneco. Wie kan mij helpen om toegang te krijgen tot Mijn Eneco?

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Lieselbertse,

Welkom op de Eneco Community en goed dat je dit kenbaar maakt!

Waar probeer je precies in te loggen? Is dat Mijn Eneco via onze website of de Eneco-App? En wat heb je al geprobeerd tot nu toe? Hoe meer informatie we hebben, hoe beter wij jou kunnen helpen in deze.

Groet, Denise
Hee Denise!
Ik probeer in te loggen via de website, app ook geprobeerd maar daar krijg ik dezelfde melding. Ik heb gebeld met de klantenservice maar die kan me ook niet helpen. Als ik in probeer te loggen krijg ik telkens hetzelfde scherm met “Je kunt (nog) niet inloggen”
Probeer zojuist even in te loggen voor een reactie in dit topic maar ook hier gaat het inchecken dus elke keer mis. WW niet herkent. nieuwe aanmaken werkt dan maar weer eenmalig. Bij uitloggen en weer in loggen werkt dan al weer niet. Dit probleem speelt al maanden en wordt maar niet verholpen.
Reputatie 7
Badge +5
@Lieselbertse & @mpleizr

Duidelijk, bedankt beiden!

Ik heb jullie voorbeelden doorgestuurd naar mijn collega's die zich bezig houden met Mijn Eneco. Zodra er nieuws is, delen we dit hier.

Groet, Denise
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb uit betrouwbare bron (stephan) dat men hiermee bezig is, maar het zou fijn zijn als het wordt opgelost, kan nu alleen via mn mobiel eenmalig inloggen met een wachtwoord reset waardoor ik automatisch wordt ingelogd, alle andere inlog opties werken niet
Zojuist opnieuw een ww aangevraagd daar het probleem nog steeds aanwezig is. Duur wel lang dat men een oplossing heeft.
Reputatie 1
Badge
Duur wel lang dat men een oplossing heeft.

Sorry @mpleizr , ik kan dit proces helaas niet versnellen. Zoals @DeniseMR al aangaf, zodra er meer bekend is dan laten we dat weten. Fijne avond voor nu.

Groet, Bianca
Beste allen,

Ik zie veel reacties onder mijn topic nu die weinig te maken hebben met mijn vraag. Ik heb namelijk nooit kunnen inloggen bij Mijn Eneco. Ik kan ook geen wachtwoord wijzigen aangezien ik die optie niet krijg. Ik kom niet verder dan een pagina met informatie over wanneer ik wel kan inloggen, namelijk als ik een product heb ontvangen van Eneco. Echter krijg ik al 6 maanden stroom en stadsverwarming.. Kan het zijn dat Eneco mijn account niet ziet als betalend/ontvangend klant?

Mvg,
Lies
Reputatie 1
Badge
Kan het zijn dat Eneco mijn account niet ziet als betalend/ontvangend klant?

Wat er precies aan de hand is, weet ik niet @Lieselbertse

@Lieselbertse & @mpleizr

Duidelijk, bedankt beiden!

Ik heb jullie voorbeelden doorgestuurd naar mijn collega's die zich bezig houden met Mijn Eneco. Zodra er nieuws is, delen we dit hier.

Mijn collega heeft dit doorgezet, we komen hier zo snel mogelijk op terug. Ik moet je nog even om geduld vragen.

Groet, Bianca

Reageer