inloggen mijn eneco lukt niet | Eneco Community
vraag

inloggen mijn eneco lukt niet

  • 20 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Beste,

sinds 14 augustus ontvang ik energie vanuit Eneco.
Tot op heden is het niet gelukt om in te loggen op “mijn Eneco”.

Klantenservice heeft mijn mailadres al gereset maar dit heeft niet geholpen.

Eneco account is aangemaakt voordat de levering is gestart.

Op het moment dat ik probeer in te loggen kom ik in de inlog omgeving en niet in de registratie omgeving, mijn mailadres klopt dus.

Wanneer ik aangeef dat ik mijn inloggegevens ben vergeten krijg ik de melding “ mailadres niet bekend”.

Ik weet zeker dat het mailadres klopt. Eneco bevestigd ook dat dit klopt.

Heeft iemand een oplossing?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 1
Badge
Hoi @Boy.vangastel , welkom op het forum en bedankt voor je bericht. We houden het forum graag overzichtelijk en willen zo ook alle Mijn Eneco issues bundelen. Wil je dit topic eens doorlezen. Of kan het zijn dat jij een activatiemail van ons hebt gekregen na registreren, maar je account nog niet geactiveerd hebt? Als je er niet uitkomt, kan je in het andere topic een reactie achterlaten.

Dankje!

Groet, Bianca