Inloggen Mijn Eneco | Eneco Community
beantwoord

Inloggen Mijn Eneco

• 15 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 167 Bekeken

Hoi,

Ik ben net klant bij Eneco. Nu wil ik inloggen in Mijn Eneco maar ik weet mijn wachtwoord niet meer.

Nu klik ik wachtwoord vergeten aan en vul daarna mijn emailadres in. Echter krijg ik geen mail binnen die mij in staat stelt mijn wachtwoord te wijzigen.

Kunnen jullie mij hier verder mee helpen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thijs van de Luitgaren

icon

Beste antwoord door KoenF 15 oktober 2019, 15:54

@Thijsvdl Dankjewel voor je gegevens! Je deelde je klantnummer openbaar, dus die heb ik voor je verwijderd. Je brengt hiermee namelijk je privacy in gevaar. Ik heb hem direct voor je toegevoegd aan je profiel. 

Ik heb je e-mailadres gecontroleerd en het blijkt dat er nog geen Mijn Eneco account is aangemaakt. Wanneer je op https://www.eneco.nl/aanmelden/ je e-mailadress invult en op volgende klikt, kan je een account aanmaken. dit zou je probleem moeten verhelpen. 

Laat je me weten of het is gelukt? 

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 1

@Thijsvdl Allereerst welkom bij Eneco! Ik help je graag verder om te ontdekken waar hier het probleem zit. Wil je hiervoor je klantnummer toevoegen aan je profiel? 

Begrijp ik goed dat je eerder al een Mijn Eneco account hebt aangemaakt? 

Hoi KoenF,

Ik heb in een eerder stadium inderdaad een mijn Eneco aangemaakt. De site geeft ook aan dat op mijn emailadres ook al een account actief is. Mijn klantnummer is: [klantnummer verwijderd door Moderator].

Reputatie 1

@Thijsvdl Dankjewel voor je gegevens! Je deelde je klantnummer openbaar, dus die heb ik voor je verwijderd. Je brengt hiermee namelijk je privacy in gevaar. Ik heb hem direct voor je toegevoegd aan je profiel. 

Ik heb je e-mailadres gecontroleerd en het blijkt dat er nog geen Mijn Eneco account is aangemaakt. Wanneer je op https://www.eneco.nl/aanmelden/ je e-mailadress invult en op volgende klikt, kan je een account aanmaken. dit zou je probleem moeten verhelpen. 

Laat je me weten of het is gelukt? 

Hoi Koen,

Bedankt voor het verwijderen van mijn klantnummer.

Echter krijg ik via jou link nog steeds de melding dat dit account al actief is.

Ik zie nu wel dat daar mijn mailadres als .nl staat maar dit moet .com zijn.

Zou dit het probleem kunnen zijn?

Reputatie 1

@Thijsvdl Met de .com variant krijg ik de melding dat er nog geen account mee bekend is. Dit e-mailadres staat ook geregistreerd bij jouw contract. 

Dit zou dan inderdaad ook verklaren waarom je geen wachtwoord e-mail ontvangt. 

Maak je een account aan met je e-mail adres eindigend op .com? 

Hoi Koen,

Dat wil ik wel maar dan moet ik mijn postcode huisnummer invullen en geeft het systeem wederom aan dat op dit adres al een account heeft. Ik kan dus geen nieuwe aanmaken.

Reageer