Geen meterstanden stroom in verbruiksoverzicht | Eneco Community
beantwoord

Geen meterstanden stroom in verbruiksoverzicht

• 29 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Energiekeling (level 11)
  • 22 reacties

Als ik mijn meterstanden wil bekijken door een verbruiksoverzicht te downloaden in Mijn Eneco zie ik geen stroom meterstanden en geen teruglever standen. Gas standen worden wel getoond. (zie afbeelding)

Kan iemand uitleggen waarom dit is en hoe dit op te lossen is?

icon

Beste antwoord door DeniseMR 27 november 2019, 16:21

@Rene78 

We zijn op het moment Mijn Eneco zodoende aan het verbouwen dat we dit niet direct kunnen oplossen. In de loop van december is dit klaar en verwacht ik dat het verbruiksoverzicht weer volledig is. Mocht dit toch niet het geval zijn, lezen we het graag!

Groet, Denise

Bekijk origineel

6 Reacties

Wellicht dat je slimme meter in storing staat? Komen de standen op Toon® wel binnen?

Reputatie 1
Badge

Heb geen Toon….

Verbruik zelf wordt wel getoond in het algemene overzicht. (zie afbeelding)

Alhoewel ik nog steeds niet snap waarom dat overzicht er zo raar uitziet…. 

Reputatie 7
Badge +5

Dag @Rene78,

Goed dat je hier scherp op bent! We gaan voor je uitzoeken hoe het komt dat je in het overzicht geen meterstanden voor stroom terugleest.

Het vreemde beeld dat de grafiek schetst is overigens bekend. We zijn bezig met het vernieuwen van Mijn Eneco en nemen dit hierin mee.

Groet, Denise

Reputatie 1
Badge

@DeniseMR 

Inmiddels maandje verder. Nog steeds geen stroom meterstanden te downloaden. Verbruik in de app en in MijnEneco is wel te zien. 

Tijd voor een update?

Gr, Rene

Reputatie 7
Badge +5

@Rene78 

Goed dat je het opnieuw onder de aandacht brengt! Ik heb tot op heden nog geen uitsluitsel gekregen van mijn collega’s, maar ik heb de vraag opnieuw gesteld. Ik hoop je op korte termijn van meer informatie te voorzien.

Groet, Denise

Reputatie 7
Badge +5

@Rene78 

We zijn op het moment Mijn Eneco zodoende aan het verbouwen dat we dit niet direct kunnen oplossen. In de loop van december is dit klaar en verwacht ik dat het verbruiksoverzicht weer volledig is. Mocht dit toch niet het geval zijn, lezen we het graag!

Groet, Denise

Reageer