Geen inzicht in verbruik | Eneco Community
vraag

Geen inzicht in verbruik

  • 1 november 2019
  • 11 reacties
  • 177 Bekeken

sinds ik klant ben kan ik niet mijn verbruik zien bij mijn Eneco.

terwijl ik al 2 maanden geleden toestemming heb gegeven om mijn slimme meter uit te lezen.

en ze lezen deze ook uit zeggen ze en zie ook bij mijn Eneco dat ik goed bezig ben maar als 

ik hier naar klik Bekijk je verbruik in detail dan lukt mij niet om daar mijn verbruik te zien.


11 Reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @dirk52,

Welkom op de Eneco Community!

Als ik het goed begrijp kan jij je verbruik op dag-, week of jaarbasis dus niet inzien? Zo ja, kan je nagaan of dit ook het geval is in de Eneco App?

Groet, Denise

klopt ik kan dat niet op mijn Eneco inzien

ik heb net Eneco App op mijn telefoon gedownload 

en daar kan ik verbruik wel inzien maar dat wil ik niet 

ik wil het inzien op mijn Eneco op computer

dus hoop dat opgelost kan worden.

b.vd

Reputatie 7
Badge +5

@dirk52 

Duidelijk, bedankt! Kan je alleen nog een screenshot maken en hier uploaden van wat jij ziet wanneer jij naar je verbruik gaat in Mijn Eneco?

Groet, Denise

 

en ik heb 2 maanden geleden al toestemming gegeven om mijn slimme met in te zien

 

Reputatie 7
Badge +5

@dirk52 

Helder, nogmaals bedankt! Ik ga hiermee aan de slag en laat het je in dit topic weten zodra er nieuws is.

Groet, Denise

alvast bedankt bye

Reputatie 7
Badge +5

@dirk52 

Ik check even bij je in: zie je op het moment al verbruik terug in Mijn Eneco?

Groet, Denise

nee en ik weet gelukkig nu wel wat er aan de hand is.

er was een medewerker bij Eneco die of er meer verstand van had of mij wel de waarheid wou zeggen.

de fout lig bij Eneco en ze kunnen het nog niet of willen het niet oplossen.

maar in mijn Eneco op computer kan ik nog steeds niet zien mijn verbruik 

wel op mijn telefoon blijf het raar vinden maar ben benieuwd

of het wel keer op gelost word.

maar bedankt voor de moeite ik ga mij ook hier afmelden met mailadres.

bye

Reputatie 7
Badge +5

@dirk52 

Oké, bedankt voor het nagaan. Mijn collega’s achter Mijn Eneco hebben het nog steeds voor je in onderzoek. Het is goed mogelijk dat er aan onze kant iets misgaat, daarvoor wacht ik graag de uitkomst af.

Jammer om je te zien gaan. Ook zonder dat je lid bent van deze Community, kan je dit topic blijven inzien.

Groet, Denise
 

Reageer