Geen energieverbruik zichtbaar via de Mijn Eneco app | Eneco Community
vraag

Geen energieverbruik zichtbaar via de Mijn Eneco app

  • 26 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 252 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
Ik ziet dat de laatste 6 dagen geen verbruik meer weergegeven zijn in mijn Eneco app
Kan iemand hoe dat komt?

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hallo @Tollybolly ,

Dat is flink balen zeg!

Ik zie dat je meter een storing vermeld. Hierdoor kwam er geen informatie door helaas.
Als het goed is zijn er vandaag wel standen doorgekomen, de storing lijkt echter nog niet geheel opgelost (daar werkt je netbeheerder aan).

Dit kan soms gebeuren en je netbeheerder doet er alles aan om dit snel opgelost te hebben.
Hou er rekening mee dat zodra de storing is opgelost de Mijn Eneco app de verbruikte energie in 1 piek zal weergeven over die periode.
We weten dan als het ware niet wanneer die energie is verbruikt tijdens de storingsperiode en lossen dat met die piekweergave op.

Groet, Vincent
Reputatie 3
Badge +4
@VincentN bedankt voor de informatie. Ik wist niet eens dat de meter in storing stond. Maar hoe kan ik het kontroleren dat ie geen informatie meer doorgeeft
Reputatie 6
Badge +2
Vooral door het regelmatig in de gaten te houden, zoals je al doet!

Reageer