Foutmelding na inloggen Mijn Eneco | Eneco Community
beantwoord

Foutmelding na inloggen Mijn Eneco

  • 27 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

  • Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties

Na het inloggen op Mijn Eneco krijg ik de volgende foutmelding:

 

Oeps! Er is iets mis gegaan

Wegens een technische storing kan op dit moment je verbruik niet opgehaald worden.

Probeer opnieuw

Kunnen jullie dit wellicht verhelpen?

Mvg

 

 

icon

Beste antwoord door DeniseMR 29 oktober 2019, 11:23

@Sgout 

Bedankt! Heb je wel de mogelijkheid je meterstanden in te vullen in Mijn Eneco? We zijn namelijk afhankelijk van de meterstanden om jouw verbruik inzichtelijk te maken.

Groet, Denise

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hallo @Sgout,

Welkom op de Eneco Community!

Kan jij je profiel aanvullen met je klantnummer? Zo kunnen wij op onderzoek uit.

Groet, Denise

Hallo Denise,

Hierbij toegevoegd. Dank je wel alvast. 

Groet,

Sander

 

Reputatie 7
Badge +5

@Sgout 

Bedankt! Heb je wel de mogelijkheid je meterstanden in te vullen in Mijn Eneco? We zijn namelijk afhankelijk van de meterstanden om jouw verbruik inzichtelijk te maken.

Groet, Denise

Hallo Denise,

 

Die meterstanden heeft Eneco gebruikt bij het opzeggen van mijn oude contract, dus als het goed is hebben zij die al. 

 

Ik zou kunnen proberen om ze nogmaals te versturen?

 

Groet,

 

Sander

 

Reputatie 7
Badge +5

@Sgout 

Klopt, maar: wij hebben tussentijds je meterstanden nodig om je verbruik inzichtelijk te maken. Anders kunnen we dit alleen op jaarbasis. Snap je? Vandaar mijn vraag of dit wel lukt, aangezien dit in theorie de foutmelding oplost.

Groet, Denise

De foutmeldingen zijn verdwenen.. Dank je wel!

 

Groet,

 

Sander

 

Reageer