Foutmelding bij inloggen 'Je kunt nog niet inloggen' | Eneco Community
beantwoord

Foutmelding bij inloggen 'Je kunt nog niet inloggen'

• 31 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Hallo,

Ik ben sinds juli klant, maar kan niet inloggen op de app of op eneco.nl.

Ik voer de juiste inlognaam en wachtwoord in. Inloggen lukt, maar dan krijg ik het bericht dat ik ‘nog niet kan inloggen’ en dat alleen ‘klanten dit kunnen’. Ik neem het warmtenet af.

Heb al 2x gebeld met klantenservice die raadden eerst aan nog even te wachten op een welkomstmail. Dit was 2 maanden geleden. Heb deze welkomstmail nooit gehad. De tweede keer werd me aangeraden een nieuw account aan te maken. Dit verhelpt het probleem ook niet.

Help!

icon

Beste antwoord door DeniseMR 1 november 2019, 09:49

Hoi@robhuisman,

Welkom op de Eneco Community!

Voor klanten die momenteel enkel warmte bij ons afnemen (waarvan jij er één bent), is het nog niet mogelijk gebruik te maken van Mijn Eneco. We hopen dit in de nabije toekomst wel mogelijk te maken.

Mocht je in de tussentijd hulp nodig hebben, kan je hier gerust de Community voor inzetten!

Groet, Denise

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi@robhuisman,

Welkom op de Eneco Community!

Voor klanten die momenteel enkel warmte bij ons afnemen (waarvan jij er één bent), is het nog niet mogelijk gebruik te maken van Mijn Eneco. We hopen dit in de nabije toekomst wel mogelijk te maken.

Mocht je in de tussentijd hulp nodig hebben, kan je hier gerust de Community voor inzetten!

Groet, Denise

Reageer