Energielevering start morgen (7-9), maar kan geen gegevens in Mijn Eneco inzien | Eneco Community
beantwoord

Energielevering start morgen (7-9), maar kan geen gegevens in Mijn Eneco inzien

• 6 september 2019
  • 6 reacties
  • 233 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 7 reacties
Morgen, 7 september, start mijn energielevering via Eneco. Maar verder staan er geen gegevens in Mijn Eneco. Het aansluit adres ontbreekt, maar ook het termijnbedrag, producten etc. Overigens kan ik in de Eneco app helemaal niet inloggen.

Tevens staat er een ander klantnummer vermeld dan in mijn contract staat, welke ik per mail heb ontvangen. Het is mogelijk dat dit het probleem is waardoor ik geen gegevens in kan zien. Het juiste klantnummer staat in mijn profiel.

Krijg ik morgen wel energie geleverd? En kan mijn klantnummer aangepast worden in Mijn Eneco, zodat ik mijn gegevens juist kan inzien?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door DeniseMR 8 september 2019, 13:55

@Dsjoukes

Super, bedankt!

Er gaat inderdaad iets mis, want jij hoort pas toegang te krijgen tot Mijn Eneco wanneer je contract ingaat. Aangezien je een nieuwe klant bent zijn we nog alles aan het gereed maken en kan je vanaf volgende week echt gebruik maken van Mijn Eneco. Wil je het inloggen volgende week daarom opnieuw proberen en hier laten weten wat je daar tegenkomt?

Groet, Denise
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Dsjoukes,

Goed dat je hier scherp op bent!

We starten overigens morgen met het leveren van stroom op jouw adres. Gezien we nog niet gestart is, wordt Mijn Eneco nog aangevuld. In de loop van volgende week zal je het verschil zien. Overigens krijg je dan ook toegang tot de Eneco-App.

Kan jij je profiel aanvullen met het klantnummer wat je in Mijn Eneco ziet? Zo kunnen wij dit verder onderzoeken.

Groet, Denise
Hallo @DeniseMR

Goed om te weten! Ik wilde net mijn klantnummer wat in Mijn Eneco staat aan mijn profiel toevoegen, maar nu kan ik helemaal niet meer inloggen op Mijn Eneco. Zodra ik mijn e-mailadres invul, krijg ik de melding 'Je kunt nog niet inloggen', omdat het alleen voor klanten is. Tot gister kon ik gewoon wel inloggen.
Reputatie 7
Badge +5
@Dsjoukes

Ben je toevallig in het verleden klant bij ons geweest?

Groet, Denise
@DeniseMR

Nee, dit is de eerste keer dat ik klant ben geworden bij Eneco. Ik heb in mijn profiel allebei de klantnummer gezet. Het nummer want onder Klantnummer staat, is het nummer wat in mijn contract staat. Onder aanvullende informatie staat het klantnummer wat in Mijn Eneco staat.

In een eerder topic heb ik het probleem van twee klantnummers ook al aangegeven en daar werd gezegd dat 1 klantnummer bij een contract uit 2016 hoort (wat dus niet van mij was). Ergens gaat dus iets fout.

Hopelijk kunnen jullie dit oplossen en mij het juiste klantnummer toewijzen. Vooral ook heel vreemd dat ik ineens niet meer kan inloggen bij Mijn Eneco.
Reputatie 7
Badge +5
@Dsjoukes

Super, bedankt!

Er gaat inderdaad iets mis, want jij hoort pas toegang te krijgen tot Mijn Eneco wanneer je contract ingaat. Aangezien je een nieuwe klant bent zijn we nog alles aan het gereed maken en kan je vanaf volgende week echt gebruik maken van Mijn Eneco. Wil je het inloggen volgende week daarom opnieuw proberen en hier laten weten wat je daar tegenkomt?

Groet, Denise
@DeniseMR

Ik ga het volgende week nog een keer proberen. Bedankt!

Reageer