Correspondentieadres is niet aan te passen | Eneco Community
beantwoord

Correspondentieadres is niet aan te passen

• 31 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben deze zomer verhuisd. De verhuizing had al (helaas) erg veel voeten in de aarde. De ene na andere fout van Eneco. Nu valt het me op dat bij de persoonsgegevens mijn OUDE adres nog steeds vermeld staat. Ik kan het aanpassen (postcode en huisnummer) naar het nieuwe adres, druk op “opslaan” maar uiteindelijk blijft het oude adres er staan. Hoe ik kan ik hoofdstuk 97 van dit verhuisdrama nu weer oplossen. Voor moderator: het adres moet natuurlijk gelijk zijn aan aansluitadres. Nu staan de maandelijkse nota op mijn oude adres en mag ik blij zijn dat ze niet meer op papier worden verstuurd.

icon

Beste antwoord door DeniseMR 1 november 2019, 09:36

Dag @Paul Kommeren,

Dat is inderdaad niet van een leien dakje gegaan, onze excuses! Ik heb het correspondentieadres gelukkig direct voor je kunnen aanpassen. Kan je controleren of deze nu ook juist in de App staat? Wellicht dat je eerst even moet uit- en inloggen voordat de verandering zichtbaar is.

Groet, Denise

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +5

Dag @Paul Kommeren,

Dat is inderdaad niet van een leien dakje gegaan, onze excuses! Ik heb het correspondentieadres gelukkig direct voor je kunnen aanpassen. Kan je controleren of deze nu ook juist in de App staat? Wellicht dat je eerst even moet uit- en inloggen voordat de verandering zichtbaar is.

Groet, Denise

Reputatie 1
Badge

Dank je Denise, het adres is inderdaad aangepast !

Reputatie 7
Badge +5

@Paul Kommeren 

Super! Mocht je de volgende keer een vraag hebben of ergens tegenaan lopen; schroom niet om de Community in te zetten. Alvast een goed weekend gewenst!

Groet, Denise

Reageer