Betalingsoverzicht gas klopt niet op Mijn Eneco | Eneco Community

Betalingsoverzicht gas klopt niet op Mijn Eneco

• 28 september 2012
  • 3 reacties
  • 574 Bekeken

ik heb vrijdag ochtend gebeld over een fout in de elektra acount daar staat het bedrag gas in dus dat is niet goed dus hebben ze dat veranderd maar verkeerd nu staat het foute bedrag ook op de gas site.
gas was goed is nu fout
elekta is goed
alleen gas acount veranderen svp

3 Reacties

Reputatie 3
Badge
beste henrdiklampe,

ik wilde je even laten weten dat moderaotrs weekend niet werkzaam zijn en je antwoord iets vertraag kan binnenkomen. heb even geduld tot maandag. wel vervelend dat je heb moeten bellen en het probleem nog niet is opgelost. blijft mensenwerk zoals je ziet. 😉
Reputatie 5
Badge +3
@hendriklampe,
Ik heb je bericht verplaatst naar een nieuw topic, met de titel 'Betalingsoverzicht gas klopt niet op Mijn Eneco'. Je bericht hoorde namelijk niet thuis in het topic over het klachtenformulier.

Momenteel is er een storing gaande op Mijn Eneco. Ik kan daarom op dit moment niet met je meekijken. Zodra dat wel weer lukt, kijk ik graag na wat er niet goed gaat. Kun je mij nog wel even duidelijk aangeven wat er precies niet klopt aan het betalingsoverzicht? Dat mag ook via een privé bericht aan mij, als je dat prettiger vindt i.v.m. betalingsgegevens. Door links op mijn naam te klikken kun je me een privé bericht sturen.

Groet, Kelly
De storing is er nu nog steeds.
Gas wordt niet goed verantwoord.
Zorg nu maar eerst een s fdat alles goed werkt.

Reageer