"Automatische Incasso" opslaan in mijn gegevens lukt niet. | Eneco Community
vraag

"Automatische Incasso" opslaan in mijn gegevens lukt niet.

  • 25 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 6 reacties

“Automatische Incasso" opslaan in mijn gegevens lukt niet. Of kan ik dit pas opslaan nadat de levering van energie is gestart? In mijn geval 01-12-2019


4 Reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi @Johan14 , begrijp ik nu dat het inloggen toch wel gelukt is?

 

Waar probeer je dit in op te slaan? Via Mijn Eneco of de Eneco app?

 

Groet, Bianca

Hoi Bianca, In mijn gegevens in “Mijn Eneco". De knop “opslaan” blijft rood en geeft geen rood vinkje. 

 

In de app kan ik niet inloggen met dezelfde gegevens als in de desktop versie…

Heeft dit te maken dat ik nog niet definitief klant ben ?

 

Gr Johan

groen vinkje uiteraard

Reputatie 1
Badge

@Johan14 , duidelijk! :)

 

Ik zie dat de aanmelding vanmorgen vroeg bij ons is binnen gekomen. We hebben dan nog even de tijd nodig om alles administratief goed te zetten. Maar, goed nieuws. Bij de aanmelding heb je aangegeven dat je per automatische incasso wilt betalen, zo staat het nu ook bij ons in het systeem.

 

De app werkt op dit moment nog niet als je geen ‘actieve klant' bent, zoals wij dat noemen. Sorry voor het ongemak. En een heel fijn weekend alvast.

 

Groet, Bianca  

Reageer