Apparatuur wijzigen in de app | Eneco Community
vraag

Apparatuur wijzigen in de app

• 9 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Bij de eerste keer inloggen in de nieuwe app kon ik volgens mij mijn apparatuur instellen, maar ik klikte te snel en nu kan ik het nergens meer vinden. Waar kan ik dit nog aanpassen? Ik heb geen Toon. Alvast bedankt voor je bericht.

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hi @LdR ,

Welkom op onze Community!
Fijn dat je je vraag hier met ons deelt.

Het is mij niet direct duidelijk waar je op doelt.
Ik vermoed een feature in de testomgeving. Ben jij ook een tester?

Groet, Vincent
Reputatie 3
Badge +3
Bij de eerste keer inloggen in de nieuwe app kon ik volgens mij mijn apparatuur instellen, maar ik klikte te snel en nu kan ik het nergens meer vinden. Waar kan ik dit nog aanpassen? Ik heb geen Toon. Alvast bedankt voor je bericht.

In de vernieuwde Mijn Eneco app bedoel je?

Daar heb ik ook zo'n instelmenu gezien.
Nu kan ik ook niets meer van vinden.
Ggebeurde mij ook. Mijn vraag per email aan het app-team is nog niet beantwoord.

Maar inmiddels heb ik ontdekt dat het gaat om het "woonprofiel" en dat icoontje wordt weergegeven als je bij "verbruik" vervolgens klikt op een datum van een paar dagen voor de laatst weergegeven. Als he op dat icoontje klikt verschijnt weer die invulmogelijkheid.
MAAR: daarmee schiet je nog niets op, want wat je invult wordt (nog?) niet opgeslagen. Ook niet bij een volgende keer op het icoontje klikken en nogmaals proberen, en ook niet als je eerst een andere dag of maand vanj het verbruik aanklikt. Ook dat heb ik het app-team gemaild.

Kinderziekte?

Ik hoor graag. Groet Marianne

Bij de eerste keer inloggen in de nieuwe app kon ik volgens mij mijn apparatuur instellen, maar ik klikte te snel en nu kan ik het nergens meer vinden. Waar kan ik dit nog aanpassen? Ik heb geen Toon. Alvast bedankt voor je bericht.In de vernieuwde Mijn Eneco app bedoel je?

Daar heb ik ook zo'n instelmenu gezien.
Nu kan ik ook niets meer van vinden.

Hoi Jan de beta testers hebben die wel al. Zie een eerdere foto van mij. Dus bij een volgende versie komt dat bij jou ook gewoon.

Reageer