Activatie en inloggen Mijn Eneco werkt niet | Eneco Community
vraag

Activatie en inloggen Mijn Eneco werkt niet

• 17 september 2019
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

ik ben sinds 2 weken opnieuw klant geworden bij Eneco. ik kon steeds niet inloggen en kreeg de melding dat je alleen kunt inloggen als je klant bent? Nou, dat ben ik wel, want ik krijg gewoon mailtjes van Eneco.
Als ik "wachtwoord vergeten" probeer moet je je klantnummer invullen. Als ik dat invul zegt hij dat er meerdere accounts actief zijn???
Als ik "inlognaam en wachtwoord" vergeten doe, zegt hij dat mij mailadres onbekend is??

Vandaag via de helpdesk een nieuwe activatiecode ontvangen.
daarna de activatielink gebruikt en geprobeerd een account aan te maken. Mailadres als gebruikersnaam en een goed wachtwoord gebruikt.
Dan krijg ik de melding dat "het voltooien van uw account mislukt" is.
wie kan mij helpen??

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @dvdveer72,

Welkom op de Eneco Community en goed dat je hier melding van maakt!

We hebben de kwestie voor je uitgezet bij onze collega's achter Mijn Eneco. Zodra er meer duidelijkheid is koppelen we dit hier terug. Voel je in de tussentijd vrij om de Community in te zetten als je hulp nodig hebt, waar je normaal Mijn Eneco voor zou gebruiken.

Groet, Denise
Denise, dank je. Maar dat antwoord hoor ik ook al 2 weken als ik de klantenservice bel. Ik blijf dus maar gewoon rustig afwachten
Reputatie 7
Badge +5
@dvdveer72

Daar zijn we ons inderdaad van bewust en doen daarom ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Hiervoor is het noodzakelijk dat wij toegang krijgen tot je account om onderzoek te doen naar de oorzaak. Mogen wij hiervoor jouw wachtwoord resetten? Dit betekent dat we een tijdelijk wachtwoord aanmaken, maar geen inzicht krijgen in je huidig wachtwoord.

Groet, Denise

Reageer