Activatie account Mijn Eneco lukt niet. | Eneco Community
vraag

Activatie account Mijn Eneco lukt niet.

• 26 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 229 Bekeken

Beste Eneco forum,

ondanks meerdere pogingen en telefonisch contact lukt het tot op heden (stroom en gas aangevraagd 12 augustus) niet om in te loggen in de mijn eneco omgeving. Tot voor kort lukte registreren ook niet. Vanmiddag met telefonisch contact met de klantenservice wel de registratie kunnen doen, maar het valideren van het account lukt tot op heden nog niet.

Bij het aanmaken van de inloggegevens blijft het systeem hangen met de melding "Het voltooien van uw account is mislukt. Indien dit probleem zich blijft voordoen, neemt u dan contact met ons op via het telefoonnummer: 0900 - 0201 (€ 0,45 per gesprek + uw gebruikelijke belkosten), op werkdagen van 8:00 tot 18:00 uur."

Graag wat hulp en verheldering bij het oplossen van deze storing. Heb het in chrome geprobeerd, in internet explorer en via de app, geen enkele optie werkt.

6 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Goedemiddag @p_van_berkel ,

Welkom bij Eneco en op onze Community!

Wat balen dat het allemaal niet wil vlotten. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing.

Het klantnummer dat je in je profiel hebt staan (alleen zichtbaar voor moderators) klopt mogelijk niet. Ik kan er namelijk niets mee vinden.
Wil je dit controleren en zo nodig aanpassen?

Dank alvast!

Groet, Vincent
Goedemiddag @p_van_berkel ,

Welkom bij Eneco en op onze Community!

Wat balen dat het allemaal niet wil vlotten. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing.

Het klantnummer dat je in je profiel hebt staan (alleen zichtbaar voor moderators) klopt mogelijk niet. Ik kan er namelijk niets mee vinden.
Wil je dit controleren en zo nodig aanpassen?

Dank alvast!

Groet, Vincent

Beste Vincent,

ten eerste bedankt dat je mee wilt kijken en denken.
Ik heb het klantnummer aangepast, je had gelijk, nummer was idnerdaad niet goed.

met vriendelijke groet,

Paul J van berkel
Reputatie 6
Badge +2
Top! Dank voor het aanpassen, Paul.

Ik zie geen reden waarom het inloggen niet zou lukken zover.
Wil je de stappen in dit topic eens doorlopen?
Beste Vincent,

helaas nog geen succes.
Wat opvalt is dat als ik de optie wachtwoord vergeten kies, en dan een nieuw wachtwoord aanmaak, dit niet doorgevoerd wordt. Als ik vervolgens probeer in te loggen meld het systeem met het nieuwe wachtwoord dat deze onjuist is en met het oude wachtwoord verschijnt de melding dat ik nog niet kan inloggen.

Daarnaast als ik mijn gebruikersnaam opvraag dan geeft de automatische mail als reply dat mijn gebruikersnaam niks is. blanco dus.
Beste Vicnent,

het is ondertussen gelukt. De inlognaam miste de cijfers die wel in het e-mailadress voorkwamen.
Vandaar dus de kink. Ik heb nu het een en ander aangepast en alles lijkt nu gewoon te werken.

bedank voor je hulp!!!!
Reputatie 6
Badge +2
Mooi nieuws!

Reageer