Account aanmaken lukt niet | Eneco Community
beantwoord

Account aanmaken lukt niet

• 1 november 2019
  • 6 reacties
  • 94 Bekeken

Hallo,
Ik ben sinds juli klant bij jullie. Echter lukt het mij sindsdien niet om een account aan te maken. Als ik op de website op mijn eneco klik, zie ik staan “inloggen of nieuw account aanmaken". Als ik vervolgens mijn emailadres invul en op volgende klik zie ik staan dat ik nog niet kan inloggen. Graag hulp hierbij. 

icon

Beste antwoord door DeniseMR 21 november 2019, 16:54

@ahucuk 

Bedankt voor je geduld! Je kan een account aanmaken via https://www.eneco.nl/aanmelden/. Ik lees graag of het is gelukt!

Groet, Denise

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi@ahucuk,

Welkom op de Eneco Community!

Ik heb het even voor je getest en kom na in het invullen van je e-mailadres terecht in het scherm waar jij je wachtwoord kan invullen. Dat betekent dat je al een account hebt. Wil je het proberen met een andere browser? Als je het wachtwoord niet weet, kan je hiervoor (via de website) een reset aanvragen.

Groet, Denise

Hoi dank voor je antwoord. Als ik daar vervolgens een wachtwoord invul, krijg ik hetzelfde te zien, namelijk dat ik nog niet kan inloggen. Als ik gebruikersnaam vergeten doe en ik vul alles invul krijg ik te lezen dat ik klant ben bij Eneco maar nog geen account heb. Hoe kan ik een account aanmaken? 

Reputatie 7
Badge +5

@ahucuk 

Oké, bedankt voor de info! Wat gebeurt er wanneer jij je wachtwoord verandert?

Groet, Denise

Als ik mijn wachtwoord probeer te veranderen, staat er dat er een email verstuurd is. Echter deze ontvang ik niet, ook niet in de spam folder. Gisteren had ik het ook al geprobeerd. Punt is er is geen wachtwoord, want er is geen account. Ik heb nooit een wachtwoord ingesteld. Ik krijg alleen emails van Eneco maar kan nergens inloggen.

Reputatie 7
Badge +5

@ahucuk 

Duidelijk, bedankt! Ik heb de vraag uitgezet bij mijn collega's die zich bezig houden met Mijn Eneco. Zodra er nieuws is, koppel ik dit hier terug.

Groet, Denise

Reputatie 7
Badge +5

@ahucuk 

Bedankt voor je geduld! Je kan een account aanmaken via https://www.eneco.nl/aanmelden/. Ik lees graag of het is gelukt!

Groet, Denise

Reageer