Account aan verkeerd klantnummner gekoppeld | Eneco Community
vraag

Account aan verkeerd klantnummner gekoppeld

  • 27 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Ik heb een account aangemaakt om de zaken van mijn overleden vader te beheren. Dit bleek gekoppeld aan de VVE, dat was niet de bedoeling. Nu heb ik zijn persoonlijke klantnummer, en een nieuw account gemaakt, maar kan het eerste account niet verwijderen of loskoppelen van mijn mail adres. Hoe kan ik dit oplossen?

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
Beste @Birgitta ,

Allereerst gecondoleerd! Ik wens je veel sterkte de komende tijd.

Op basis van het klantnummer in je profiel vind ik inderdaad levering bij Eneco.
Het e-mailadres in jouw profiel komt niet voor in ons systeem.

Voor een Mijn Eneco account is een combinatie van die twee nodig. Ik zie overigens ook geen gegevens van een VVE.

Gezien de situatie en jouw wens om de zaken inzichtelijk te krijgen, raad ik je aan dit telefonisch te regelen.
Het delen van de details in het openbaar is gevoelig wat privacy betreft, vandaar.

Je kan ons bereiken via; 010 - 892 30 85 (speciaal voor nabestaanden).

Groet, Vincent

Reageer