Aanpassen betaalrekening lukt niet via Mijn Eneco? | Eneco Community
beantwoord

Aanpassen betaalrekening lukt niet via Mijn Eneco?

  • 24 september 2019
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Het lukt me niet om mijn rekeningnummer aan te passen in Mijn Eneco. Steeds als ik op Opslaan klik, verandert het rekeningnummer terug naar het oude nummer, en de opslaan-knop wordt weer grijs. Ook krijg ik geen enkele bevestiging of iets dat de wijziging gelukt is. Ik gebruik Chrome, maar heb het ook in Explorer geprobeerd, daar lukt het ook niet.
icon

Beste antwoord door VincentN 25 september 2019, 18:17

Hallo Renate,

Welkom op de onze Community!

Wat jammer dat het aanpassen niet gelijk goed gaat.
Ik raad je aan om je vraag via de chat op onze website te stellen zodat je gegevens privé blijven. Zo kunnen we niet alleen kijken naar het probleem maar zo nodig de aanpassing voor je verwerken.


Groet, Vincent
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +2
Hallo Renate,

Welkom op de onze Community!

Wat jammer dat het aanpassen niet gelijk goed gaat.
Ik raad je aan om je vraag via de chat op onze website te stellen zodat je gegevens privé blijven. Zo kunnen we niet alleen kijken naar het probleem maar zo nodig de aanpassing voor je verwerken.


Groet, Vincent

Reageer