Aanhef wijzigen | Eneco Community
beantwoord

Aanhef wijzigen

• 6 september 2019
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

Badge +1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 18 reacties
Hoi ,al jaren probeer ik me gegevens te wijzigen . van mevr na meneer .
Ik dacht dat het 4 jaar geleden geregeld was . nu verleng ik me contract met 3 jaar staat er weer mevrouw.
Wil ik de klanten service mailen nergens een mail adres te vinden . Weet iemand waar ik dit kan aanpassen of het mail adres van Eneco die dit voor mij kan doen .
Alvast bedankt 😊
icon

Beste antwoord door DeniseMR 7 september 2019, 13:15

@Rene2015

Bedankt!

Het lijkt een eenmalige fout te zijn geweest, aangezien je gegevens juist vermeld staan. Onze excuses hiervoor. Mocht het in de toekomst toch opnieuw gebeuren, wil je dit ons dan laten weten?

Groet, Denise
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Rene2015,

Dat zou niet moeten gebeuren, aangezien je bij ons inderdaad bekend als meneer. Kan je aangeven waar je mevrouw terugleest?

Groet, Denise
Badge +1
@DeniseMR
In de bevestiging email

Bedankt dat je Eneco kiest

Bedankt dat je Eneco kiest

Beste mevrouw den Ouden,

Heel Nederland schakelt om. En jij doet mee. Leuk dat je voor Eneco kiest. We verwerken je gegevens zo snel mogelijk. Binnen een dag ontvang je je contract per e-mail. Hierin zie je terug wat wij je gaan leveren en wanneer dat gaat gebeuren. Kortom wij regelen alles voor je. Check jij dan nog wel even of alles klopt?

Schakel nog meer om met Eneco StukjeZon®️

Weet je dit al? Vanaf nu kunnen al onze klanten zonne-energie opwekken. En zo hun jaarlijkse energierekening verlagen. Zonder eigen panelen of grote investeringen. Hoe?
Reputatie 7
Badge +5
@Rene2015

Bedankt!

Het lijkt een eenmalige fout te zijn geweest, aangezien je gegevens juist vermeld staan. Onze excuses hiervoor. Mocht het in de toekomst toch opnieuw gebeuren, wil je dit ons dan laten weten?

Groet, Denise
Badge +1
@DeniseMR oke geen probleem. Heb alleen de mail nog niet gehad. Of komt dat maandag pas?
Reputatie 7
Badge +5
@Rene2015

Daar ga ik wel vanuit. Mocht je dinsdag nog niks hebben ontvangen, wil je dit dan hier laten weten? We zijn dit weekend onderhoud aan het uitvoeren, dus de kans is aanwezig dat dit hier effect op heeft.

Groet, Denise

Reageer