Wel of geen komma bij de elektriciteitsstand | Eneco Community
beantwoord

Wel of geen komma bij de elektriciteitsstand

• 27 april 2013
  • 41 reacties
  • 4848 Bekeken

Toon eerste bericht

41 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ja, ik heb ook oude meters. Dus Toon is misschien iets. Of een nieuwe CV ketel. Ik betaal 80 euro p.m.

Kijk anders eens op de website over Toon. Het is wel belangrijk om de Toon-test te doen, om te zien of je woning geschikt is voor deze thermostaat. Je vindt de test op de website, onder het tabblad 'Uw huis geschikt?'.

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge
Mocht toon niet geschikt zijn zou je kunnen overwegen om slimme meters aan te vragen. lees eerst even het forum door m.b.t ervaringen van toon en ga is informeren via de toontest.  ook staan er filmpje op youtube van toon.
Reputatie 4
Badge
Zit er nu wel of niet een komma tussen de 2 laatste cijfers?
Beetje offtopic, maar wow wel leuk om te zien zo'n oude meter uit 1963. Meter is nog ouder dan mij. Wordt het niet is tijd voor een nieuwe?
Reputatie 3
Badge
Tijd voor een nieuwe? Ja mensen zoals ik hebben wel geld over voor een nieuwe maar als deze nog werkt en toon is niet HET ding wat je perse moet hebben zou ik lekker wachten.
Reputatie 4
Badge
Ding kan makkelijk nog 60 jaar mee 🙂
Reputatie 3
Badge
Als je meter niet goed meer werkt zal je gezeur hebben bij jaarnota  maar op zich zijn het natuurlijk oersterke apparaten die niet voor niets zolang mee gaan. Wie zegt dat mijn nieuwe slimme meter niet over enkele jaren kapot is. Alleen zal de netbeheerder het eerder zien

on topic maar weer
Reputatie 4
Badge
Zo is het met bijna alles toch.
Maar inderdaad weer ontopic verder voor we dit topic vervuilen.
Reputatie 3
Badge
Ja, ik heb ook oude meters. Dus Toon is misschien iets. Of een nieuwe CV ketel. Ik betaal 80 euro p.m.

Hanssie, oude of nieuwe meters heeft niets te maken met het nut van toon. Toon helpt besparen en is een mooie Thermosstaat. Kijk zoals ik eerder zei even rond op het forum. Lees het instructieboekje is door (online te vinden) en mogelijk raak je enthousiast
Reputatie 2
Ik ga het bekijken, online, Toon, thanks.
Reputatie 3
Badge
Mocht je toon willen bestellen en je stroom en gas meter zijn verouderd, dan kan je slimme meters aanvragen bij de netbeheerder. Ook dan even eerst een test doen want ook sommige slimme meters komen niet in aanmerking volgens mij. Prioriteit plaatsing koste mij 60 euro.
Badge
Mocht je toon willen bestellen en je stroom en gas meter zijn verouderd, dan kan je slimme meters aanvragen bij de netbeheerder. Ook dan even eerst een test doen want ook sommige slimme meters komen niet in aanmerking volgens mij. Prioriteit plaatsing koste mij 60 euro.

Klopt, alleen slimme meters geplaatst na 1-1-2012 zijn geschikt voor Toon.
Reputatie 3
Badge
Dat is deze dus als hij toon zou willen aanschaffen en dus slimme meters moet gaan aanschaffen.
Reputatie 6
Badge +1
Prioriteit plaatsing koste mij 60 euro.

prioplaatsing kost voortaan €72,60  inclusief btw Dit is voor plaatsing van gas en Electra.
Reputatie 3
Badge
Is dat voor heel Nederland het zelfde bedrag?
Ja, het is toch een eenheidstarief. 
Reputatie 4
Badge
Prijzen en meer > klik

Reageer