Weer een verzoek om meterstanden door te geven??? | Eneco Community
vraag

Weer een verzoek om meterstanden door te geven???

• 28 november 2014
  • 6 reacties
  • 241 Bekeken

Badge
  • Komt hier vaker (level 8)
  • 61 reacties
Op 23-11 de meterstanden (zowel elec als gas) via de site doorgegeven. Hiervan een bevestiging ontvangen via de mail. Klaar, zou je denken???

Zojuist krijg ik een herinnering of ik mijn meterstanden door wil geven? Zucht, zucht, vooruit dan maar, doe het nog wel een keertje. Tijdens het invullen, zie ik staan bij Gas: deze meterstand is pas doorgegeven. Blijkbaar is elektriciteitsverbruik niet genoteerd? Vreemd, staat wel in de bevestigingsmail!!

Enfin, denk, versturen dan maar. Jammer dan: kan 100x op versturen klikken, gebeurt niks, nada.

Dit is het zoveelste jaar op rij dat ik gesodemieter heb met/bij het doorgeven van iets simpels als meterstanden. Ben er helemaal klaar mee, dit wordt mijn laatste Eneco jaar.

P.S. Zojuist even met IE geprobeerd: ook dan kan ik klikken wat ik wil, de meterstanden worden NIET verstuurd!

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Carola,

Bedankt voor jouw bericht. Wat jammer om te lezen dat je voornemens bent over te stappen, gezien de problemen die je jaarlijks ondervindt bij het doorgeven van de meterstanden. Het is niet onze bedoeling op bij jou voor ongemak te zorgen. Omdat dit wel gebeurt, bied ik je graag onze excuses aan. Wil je mij voor de volledigheid een privébericht toesturen met de actuele standen? Dan maak ik het direct voor je in orde en zorg ik dat je geen nieuwe herinneringen meer ontvangt.

Ik hoor graag van je, zodat we dit kunnen oplossen.

Groet,
Mike, Eneco
Badge
Hallo Mike,

Heb je zojuist een PB gestuurd.

Bedankt voor je excuses.

Grt, Carola
Badge
En toen werd het stil, heel stil........ Uh, moderatie tot 21 uur aanwezig??
Reputatie 3
Badge
Dan maak ik het direct voor je in orde en zorg ik dat je geen nieuwe herinneringen meer
Dat klinkt alsof hij het eerst in orde wil maken, dat de moderatie er tot 21:00 is wil niet zeggen dat de rest van het bedrijf dan ook nog aan het werk is.
En hopelijk heeft Mike het wel ontvangen, want er gaat wel meer iets mis bij de digitale communicatie van ts.......
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Carola,

Ik heb de DM ontvangen. Niet alle moderators zijn tot 21.00 uur aanwezig. Gisteren was mijn collega Martijn tot 21.00 uur aanwezig. Hij heeft geen toegang tot de PB's die je aan mij richt. Inmiddels heb ik de meterstanden voor je verwerkt.

Fijne dag vandaag!

Groet,
Mike, Eneco

Reageer