Wanneer ontvang ik de meterstandenkaart? | Eneco Community
vraag

Wanneer ontvang ik de meterstandenkaart?

• 4 december 2013
  • 10 reacties
  • 483 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 5 reacties
Ik heb nog steeds geen opnamekaart ontvangen.
Die krijg je toch altijd in november ?

10 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Mok,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat we de standenkaart altijd begin december toesturen. Sinds dit jaar sturen we de meterstandenkaarten digitaal. Deze is dus reeds naar je gemaild. Je kunt mij eventueel ook via een privebericht de actuele standen doorgeven. Dan verwerk ik deze graag voor je.

Groet,
Mike, Eneco
Ontvangen Mike?
Hallo Mok,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat we de standenkaart altijd begin december toesturen. Sinds dit jaar sturen we de meterstandenkaarten digitaal. Deze is dus reeds naar je gemaild. Je kunt mij eventueel ook via een privebericht de actuele standen doorgeven. Dan verwerk ik deze graag voor je.

Groet,
Mike, Eneco

Hallo Mike,

Waar kan ik aangeven dat ik een digitale meterkaart wil ?
Hallo,

Ik zag de vraag al eerder voorbij komen maar ook ik heb nog geen meterstandenkaart ontvangen.
Dit terwijl ik deze altijd eind november in de bus heb..
Uit eerdere antwoorden van uw moderator begrijp ik dat vanaf dit jaar de kaart digitaal wordt toegeszonden en dat dit
reeds gebeurd zou moeten zijn. Echter, deze heb ik ook digitaal nog niet ontvangen!
Wat nu??
Groet Axel
Ypenburg
Den-Haag
Hoi Axel,

Voor alle duidelijkheid met digitaal bedoelt men in de mailbox; zit dat mailtje van Eneco misschien in de spammap?
Nee ook niks in m'n spambox helaas..
Wellicht kunt u het (opnieuw) proberen op het bij bekende mailadres..
Graag op het .planet adres en niet op het hotmailadres.. Dat is een heel oud mailaccount die niet meer actief is..
Alvast bedankt!

Gr. Axel
Hoi axel,

Ik ben maar gewoon een forumlid, als het goed is zal er nu morgen een moderator reageren en zorgen dat je de meterstandenkaart alsnog krijgt.
Ik heb ook de verschillende mappen van mijn mailbox nagekeken.
Maar er is hier nooit iets binnengekomen.
Goedenavond 

ik heb ook geen meterstanden kaart ontvangen 
Reputatie 4
Badge +1
@Mok Bedankt voor je privebericht met de standen. Ik heb deze direct verwerkt :)

@MichaelR64 Je kunt zelf geen digitale meterstandenkaart opvragen. Deze sturen we naar toe wanneer we de meterstanden willen opvragen. Bij jou vragen we de standen op in februari 2014.

@axel m Ik zie dat we jaarlijks begin december de meterstanden opvragen. De meterstandenkaart is wel al digitaal verstuurd. Je kunt mij eventueel de standen via een privebericht doorgeven.

@Palmyra We vragen bij jou altijd de standen op eind december. Mocht je onverhoopt eind december nog geen meterstandenkaart hebben ontvangen, laat het dan even weten.

Voor de volledigheid leg ik jullie graag nog even uit hoe we nu te werk gaan met de meterstandenkaarten. We sturen deze vanaf dit jaar, wanneer we beschikken over je e-mailadres, digitaal toe. Het is goed mogelijk dat de e-mail in de spambox terecht komt. Ik vraag jullie dit dan ook te controleren. Mocht je geen meterstandenkaart ontvangen, hoor ik het graag. Dan bekijken we was er misgaat.

Groet,
Mike

Reageer