wanneer meterstanden doorgeven? | Eneco Community
beantwoord

wanneer meterstanden doorgeven?

• 27 november 2014
  • 6 reacties
  • 392 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 5 reacties
Beste Eneco,per 1 Januari stap ik over naar een andere leverancier.
Normaliter heb ik rond deze tijd mijn meterstanden al door moeten geven maar ik heb tot nu toe geen oproep van jullie gehad.
Word dit nu uitgesteld tot een korte periode voor 1 Januari of wat is hier de reden van?

Groetjes
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 28 november 2014, 10:11

Beste Davadox, hartelijk bedankt voor je bericht. Aangezien je binnenkort overstapt naar een andere leverancier, wat jammer trouwens, krijg je van ons eerder het verzoek je meterstanden door te geven. Dat zal eind december zijn en op basis van die standen maken we een eindnota. Als je klant was gebleven had je overigens je meterstandenkaart pas half januari ontvangen, want de afrekendatum (datum komst jaarnota) staat op 26 januari.

Groet Martijn
Bekijk origineel

6 Reacties

Ik neem aan dat je domme meters hebt.
Tegenwoordig wordt uiterlijk 14 dagen voor de datum van je jaarnota een meterstandenkaart digitaal aan je toe gezonden.
In Mijn Eneco kan je zien wanneer je jaarnota staat gepland.
Ok dank je,omstreeks 25 januari staat er bij mij.
Maar op 1 januari neem ik geen stroom/gas meer af bij Eneco?!
Ik heb idd domme meters.

Groetjes
Reputatie 4
Badge
Beste Davadox, hartelijk bedankt voor je bericht. Aangezien je binnenkort overstapt naar een andere leverancier, wat jammer trouwens, krijg je van ons eerder het verzoek je meterstanden door te geven. Dat zal eind december zijn en op basis van die standen maken we een eindnota. Als je klant was gebleven had je overigens je meterstandenkaart pas half januari ontvangen, want de afrekendatum (datum komst jaarnota) staat op 26 januari.

Groet Martijn
Prima,dank,u voor de reactie.
Vreemd dat ik vorige week een mail kreeg dat ik waarschijnlijk halverwege Januari mijn meterstanden door moet geven terwijl mijn contract met Eneco op 31 December 23:59 uur afloopt.
Vreemd dat ik vorige week een mail kreeg dat ik waarschijnlijk halverwege Januari mijn meterstanden door moet geven terwijl mijn contract met Eneco op 31 December 23:59 uur afloopt.

Is toch helemaal niet vreemd, dat schreef Martijn toch een maand geleden al............

Reageer