Waarom verbruik ik meer dan het gemiddelde in mijn postcode? | Eneco Community

Waarom verbruik ik meer dan het gemiddelde in mijn postcode?

Toon eerste bericht

66 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Nee, (nog niet). Maar in een ander topic is al gesproken dat dit nog niet kan. Ik heb pas sinds februari een slimme meter, dus mijn eerste overzicht moet rond juni komen. Dus kan ik daar nu nog niks zinnigs op zeggen.

Oké, dus jij hebt echt helemaal niets op dat gebied.
En moet je dus nog maar afwachten of het in juni ter beschikking komt.

klopt. Ik kan niet vergelijken met andere in mijn postcodegebied. (waar het in dit topic om te doen is )

Ik zie mijn eigen standen met bedragen en hoe deze in verhouding staan tot mijn streefverbruik en geschatte verbruik natuurlijk wel.

Ik zie mijn eigen standen met bedragen en hoe deze in verhouding staan tot mijn streefverbruik en geschatte verbruik natuurlijk wel.

Uiteraard!!
Maar de kick is natuurlijk om met je omgeving te vergelijken en dan niet met simpele staafdiagrammen, maar tevens de cijfers! En inderdaad daar gaat het om in dit topic!!
Je moet maar (poditief) denken; 't komt goed. 

Je kent het van mij hè? Voorlopig koester ik mijn domme meters!
Reputatie 6
Badge +1

Je kent het van mij hè? Voorlopig koester ik mijn domme meters!

En ik steeds jaloerzer
Reputatie 5
Badge +3
@jvp,

Logische vraag, dat wordt nog even uitgezocht/nagevraagd. Ik weet niet of daar een idee achter zit of dat dit een technische reden heeft. Ik hoor dat hopelijk zo snel mogelijk. Ik stel trouwens voor dat we de 'discussie' over het wel of niet tonen van een vergelijk met een postcodegebied, even verhuizen naar dit topic en het daar voortzetten. Dan houden we het een beetje bij elkaar 😉
Reputatie 6
Badge +1
@jvp,

Logische vraag, dat wordt nog even uitgezocht/nagevraagd. Ik weet niet of daar een idee achter zit of dat dit een technische reden heeft. Ik hoor dat hopelijk zo snel mogelijk. Ik stel trouwens voor dat we de 'discussie' over het wel of niet tonen van een vergelijk met een postcodegebied, even verhuizen naar dit topic en het daar voortzetten. Dan houden we het een beetje bij elkaar ;)

kun je deze tpoic niet samenvoegen achter de schermen dan ???

Maar ik zal het vorige bericht even kopieren en plakken naar het ander  topic.
Dat lijkt een perfect idee!
Reputatie 4
Badge
Goed plan!
@jvp,

Logische vraag, dat wordt nog even uitgezocht/nagevraagd. Ik weet niet of daar een idee achter zit of dat dit een technische reden heeft. Ik hoor dat hopelijk zo snel mogelijk. Ik stel trouwens voor dat we de 'discussie' over het wel of niet tonen van een vergelijk met een postcodegebied, even verhuizen naar dit topic en het daar voortzetten. Dan houden we het een beetje bij elkaar ;)

Hoi Kelly, 

Maar @jvp en ik zouden het graag samengevoegd hebben, doe je dat nog of gooi je hier dan een slotje op?
De keuze is uiteraard aan jou!!
Reputatie 4
Badge

kun je deze tpoic niet samenvoegen achter de schermen dan ???
:rolleyes:
Kijk dat is nou precies waarom er een slotje op zou kunnen worden gezet!!!
Reputatie 4
Badge
Of zoals jij altijd zeg even de zoekfuntie gebruiken, dan had je gezien dat het er al stond 😮
SVP lezen, dat het al eerder was verzocht, dat snap ik.:rolleyes:
Het gebeurt vaker dat meerdere personen daar op aandringen.:)
Waarbij IK nu het voorstel aan Kelly doe om er een slotje op te gooien:p
Reputatie 4
Badge
En waarvoor dubbel op? Maar er zijn meer dingen die je niet wilt begrijpen. 😮
Reputatie 7
Badge +7
####
#    #  
#    #
####
####

slot :D
Reputatie 4
Badge
####
#    #  
#    #
####
####

slot :D

Zo klaar...
btw mooi slotje hoor
Reputatie 5
Badge +3
Goedemorgen,

Zodra ik weet waarom er bij slimme meters 'gekozen' is om géén vergelijking met het postcodegebied te laten zien op Mijn Eneco, zal ik dat hier en in het andere topic aangeven. Het samenvoegen van topics klinkt heel handig, maar we zijn hier voorzichtig mee. Wat er namelijk gebeurd bij het samenvoegen van topics, is dat alle reacties dan op volgorde van plaatsing worden 'gemengd' in 1 topic. Dat zorgt ervoor dat het chronologisch gezien heel warrig wordt. Daarom heeft het niet mijn voorkeur om topics samen te voegen.

Omdat het wel prettig is dat er over een bepaald onderwerp niet op verschillende plaatsen wordt gesproken, heb ik voorgesteld de discussie hier voort te zetten.

Ook het plaatsen van een slotje doen we bewust niet vaak. Juist om te voorkomen dat er onnodig dubbele topics over een bepaald onderwerp worden geplaatst, houden we topics liever open. Zodat leden eventueel in de toekomst op een bepaald onderwerp kunnen terugkomen. In bepaalde situaties kiezen we er voor het topic wel te sluiten, maar liever niet dus 😉.

Groet, Kelly

Reageer