Waarom kan ik mijn verbruik niet inzien in Mijn Eneco? | Eneco Community
beantwoord

Waarom kan ik mijn verbruik niet inzien in Mijn Eneco?

• 29 juli 2019
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

Ik kan mijn verbruik niet inzien op de app of website. Wel mijn andere gegevens alleen mijn verbruik niet. Ik heb toestemming gegeven en alle vinkjes ingevuld die volgens mij nodig zijn dus wat is het probleem?
icon

Beste antwoord door DeniseMR 29 juli 2019, 12:36

Dag @RenskeP,

Welkom op de Eneco Community en leuk dat je gebruik wilt maken van Mijn Eneco!

Ik zie dat je ons gisteren toestemming hebt gegeven voor het dagelijks uitlezen van je meters. Klopt dit? Het duurt namelijk gemiddeld 14 dagen voordat wij het verbruik inzichtelijk kunnen maken in Mijn Eneco. In dit geval dien je dus nog even geduld te hebben, je zal je verbruik vanzelf terug gaan zien.

Groet, Denise
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @RenskeP,

Welkom op de Eneco Community en leuk dat je gebruik wilt maken van Mijn Eneco!

Ik zie dat je ons gisteren toestemming hebt gegeven voor het dagelijks uitlezen van je meters. Klopt dit? Het duurt namelijk gemiddeld 14 dagen voordat wij het verbruik inzichtelijk kunnen maken in Mijn Eneco. In dit geval dien je dus nog even geduld te hebben, je zal je verbruik vanzelf terug gaan zien.

Groet, Denise
Beste Denise

Ik heb de toestemming weken geleden al gegeven.
Gisteren heb ik opnieuw gekeken of er iets niet klopte, maar alles was gewoon goed dus ik heb niks veranderd.
Ik heb net een veel hogere jaarafrekening gehad dan verwacht. Ik vraag me af of dit klopt.
Ik wil dus niet nog weer weken wachten tot ik iets kan zien.
Ik moet elke keer een nieuw wachtwoord aanvragen om hier te kunnen reageren. Zou ook wel fijn zijn als dit systeem werkt of dat ik telefonisch antwoord krijg. Lijkt me wel handig om een digitale helpdesk te hebben als je alleen maar contact kunt hebben via dit soort systemen. Ik probeer dit al weken te regelen en steeds werkt er weer iets niet.
Ik heb net een veel hogere jaarafrekening gehad dan verwacht. Ik vraag me af of dit klopt.
Ik wil dus niet nog weer weken wachten tot ik iets kan zien.

Hoi Renske,

Dat is idd vervelend!
Heb je wel al gecontroleerd of de beginstanden en eindstanden kloppen?
Dat is redelijk makkelijk via de telwerken in je eigen meterkast te controleren.

Reageer