Waar is het verbruik van 2019? | Eneco Community
beantwoord

Waar is het verbruik van 2019?

• 6 november 2019
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Waar zijn de meterstanden van 2019 in 2018 in maart heb ik een nieuw contract het is nu november altijd goed gegaan met in zien van de meterstanden heb ook 2 X gebeld naar Eneco het zal goed zijn nu maar helaas niet dus ik wil weten wat mijn gebruik is en dit is wat ik zie nu 2016 2017 en 2018 en waar is 2019 ?  

icon

Beste antwoord door DeniseMR 8 november 2019, 09:07

Hoi @littlewolf,

Welkom op de Eneco Community!

Om je verbruik inzichtelijk te maken, zijn wij afhankelijk van je meterstanden. Wanneer je deze frequent invult in de Eneco App, wordt je verbruik tussentijds inzichtelijk.

Kies je ervoor om dit niet te doen, dan kunnen wij je verbruik alleen op basis van je jaarnota (dus per jaar) tonen. Deze ontvang je in april.

Groet, Denise

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @littlewolf,

Om je verbruik inzichtelijk te maken, zijn wij afhankelijk van je meterstanden. Wanneer je deze frequent invult in de Eneco App, wordt je verbruik tussentijds inzichtelijk.

Kies je ervoor om dit niet te doen, dan kunnen wij je verbruik alleen op basis van je jaarnota (dus per jaar) tonen. Deze ontvang je in april.

Groet, Denise

Waar zijn de meterstanden van 2019 in 2018 in maart heb ik een nieuw contract het is nu november altijd goed gegaan met in zien van de meterstanden heb ook 2 X gebeld naar Eneco het zal goed zijn nu maar helaas niet dus ik wil weten wat mijn gebruik is en dit is wat ik zie nu 2016 2017 en 2018 en waar is 2019 ?  

Hoi@littlewolf,

Groet, Denise

Waarom is dit nu weer met een App kunnen de mensen niet meer zelf kiezen wat ze willen computer of app en de app is niet  altijd 100% goed de pc is beter dan de app het beeld is groter in de phone is niet te doen big mistake deze verandering mijn mening put this back like before .have a nice day.

Reputatie 7
Badge +5

@littlewolf 

Je kan je verbruik ook in Mijn Eneco, dus via je pc, invullen als je daar liever gebruik van maakt. :-)

Groet, Denise

@littlewolf 

Je kan je verbruik ook in Mijn Eneco, dus via je pc, invullen als je daar liever gebruik van maakt. :-)

Groet, Denise

beste Denise ik gebruik deze verbruik al via mijn pc daarom was mijn ook mijn vraag ook waarom ik nog niet kan zien de verbruik van 2019 kom dat misschien na 2020 ? van 2017 en 2018 kon ik gewoon mijn gebruik zien zo dat is waarom ik ook gebeld heb naar Eneco deze collega van Eneco zij tegen mij dat het goed was nu niet dus heb ik 2 x gebeld maar niets is opgelost . 

Reputatie 7
Badge +5

@littlewolf 

Dat heb ik je in mijn eerdere bericht geprobeerd uit te leggen: om je verbruik inzichtelijk te maken, dien je de meterstanden tussentijds in te vullen. Wanneer je dat niet doet, zie je pas in april je verbruik over het afgelopen jaar (door de jaarnota).

Groet, Denise

Reageer