Vreemd mailoverzicht van Energieverbruik... | Eneco Community

Vreemd mailoverzicht van Energieverbruik...

• 21 februari 2013
  • 0 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 225 reacties
Ik ontving een mail van Eneco met titel: Uw gebruisoverzicht Eneco energie
Dit is een overzicht van 1-11-2012 tot 1-1-2013. Van het overzicht wordt ik erg vrolijk. Nauwelijks iets gebruikt!! :D

Helaas weet ik dat de werkelijkheid anders is en ik vraag mij af waarom zulke onzinnige informatie gestuurd wordt.
Ik zou graag een reactie van Eneco horen....

Geachte mevrouw, heer,

Hieronder ziet u hoeveel energie u heeft verbruikt in de periode van 1-11-2012 tot 1-1-2013 op het adres...........

Product Deze periode:
Elektriciteit laag tarief 8 kWh kWh; Verbruik van anderen: 655 kWh
Gas 6 m3 m3; verbruik van anderen: 367 m3
Het verbruik van anderen is gebaseerd op alle klanten van Eneco met dezelfde postcode in deze periode.

Uw verbruik wordt 6 keer per jaar aan Eneco doorgegeven ten behoeve van dit bericht.

De kosten van uw energieverbruik in deze periode
• Dit overzicht is geen energienota, maar biedt u inzicht in de variabele kosten van uw energieverbruik per 2 maanden.
• Uw termijnbedrag is een gemiddelde over een heel jaar en houdt tevens rekening met vaste kosten en overige producten van Eneco.
• Op uw jaarnota worden naast verbruikskosten ook andere kosten in rekening gebracht.
Product Prijs per eenheid1 Variabele kosten2
Elektriciteit laag tarief € 0,20873 € 1,67
Gas € 0,68825 € 4,13

Meer inzicht in uw verbruik en energienota's
Wilt u meer inzicht in uw dagelijks verbruik en uw energienota's, meldt u dan aan voor Mijn Eneco en activeer uw slimme meter.
Naar Mijn Eneco

Met vriendelijke groet
Eneco

Tip!
Op de websites van onderstaande organisaties staat veel relevante informatie over energiebesparing en duurzaamheid:
Milieucentraal: Alles over energie en milieu in het dagelijks leven
WNF: Geef de aarde door. Samen met het Wereld Natuur Fonds

0 reacties

Nog geen reacties, wees de eerste die reageert!

Reageer