-
-
Ontdekker (level 5)
-
1 reactie
Ik ben als sinds 1982 klant bij Eneco (voormalig GEB). Binnenkort (morgen 30 mei ga ik mijn contract opzeggen omdat *** van het klachtenmanagement mijn klacht niet serieus behandelt.
Eneco heeft op mijn jaarnota de meterstanden van Telwerk I en Telwerk II verwisseld in mijn nadeel.
Stedin Meetbedrijf heeft in een e-mail bevestigd dat de fout bij ENECO ligt. Stedin heeft ook bevestigd dat de meterstanden die op de kaart "meterstanden na wisseling meters"correct zijn doorgegeven aan ENECO. ENECO weigert een correctienota te maken omdat zij van mening zijn dat zij de juiste standen en tarieven gebruiken.
De heer *** blijft maar stug volhouden dat Telwerk I de stand weergeeft van het dag(normaal) tarief en dat Telwerk II de stand weergeeft van het nacht(laag) tarief weergeeft.
Als de heer *** even "googled" Stedin meetbedrijf en leest onder het onderwerp "Handleidingen digitale meters" dan kan hij heel eenvoudig zien dat "voor het gehele Stedin gebied geldt dat het eerste telwerk of de weergave T1 het nacht/of weekend tarief is." En ik woon niet in 1 van de uitzonderingen. Ik woon in Oud-Beijerland.
Ik ben nu al sinds 4 maart 2014 in discussie met ENECO over deze kwestie en heb er nu genoeg van. Het is mij niet duidelijk of de heer *** mij met opzet of uit onwetendheid mij van mijn ongelijk probeert te overtuigen.Het heeft mij heel veel tijd en ergenis gekost en extra telefoon en electriciteitskosten (computergebruik).
Zijn er nog meer ENECO klanten met dergelijke ervaringen? Ik zou het zeer waarderen als U mij zou kunnen adviseren welke stappen ik nog zou kunnen ondernemen om een correcte jaarnota te ontvangen.