Vervanging meters | Eneco Community

Vervanging meters

• 28 december 2015
  • 3 reacties
  • 237 Bekeken

Na aanvankelijke grote tevredenheid over het proces rond de plaatsing en aansluiting van Toon is deze omgeslagen in enorme boosheid. Vandaag zouden mijn meters vervangen worden zodat Toon volledig functioneel wordt. Keurige info vanauit Eneco en bevestiging van netbeheerder (Stedin) of bedrijf dat voor Stedin werkt met datum en tijd. Vrije dag genomen. Binnen de aangegeven tijd komt niemand opdagen. Een half uur nà de eindtijd komt er een telefoontje dat de plaatsing niet doorgaat. Reden: "De winkel is dicht en dus hebben we geen spullen". Wat een flauwe kul en wat een gebrek aan professionaliteit! En had dat dan ook niet eerder gemeld kunnen worden. Ik neem niet aan dat "de winkel" ineens halverwege de morgen gesloten is. En waar kan ik mijn onnodig opgenomen vrije dag declareren?

3 Reacties

Je boosheid is begrijpelijk, maar dit is een forum van Eneco, die hier uiteraard niets mee van doen heeft.

Je moet bij je Netbeheerder zijn.
Die heeft geen forum; die zal je moeten bellen en je kan je klacht uiten op klacht.nl
Lang leve Stedin.Ook bij mij zouden vandaag slimme meters worden geplaatst, dus niet.
niks gehoord of gezien van Stedin.Zelf maar even gebeld,Goede middag met Imtech wat kan ik voor U doen? Uitgelegd hoe en wat,Ik kan alleen een nieuwe afspraak voor U maken maar niet eerder dan in Februari. Ga ik dus niet mee accoord, is nu van mijn kant een klacht geworden, ga gebeld worden.
we zullen zien.Ben inmiddels al vanaf maart dit jaar bezig om slimme meters te laten plaatsen.
Succes voor de mensen die Stedin als netbeheerder hebben.:?
Tja dit is de realiteit. Je kan niet even naar de concurrentie gaan.
Ze hebben nu eenmaal in hun positie het voor het zeggen.
Jammer dat bij niet voldoen van een afspraak dat er geen tussendoor spoed afspraak gemaakt kan worden.

Reageer