Verkeerde meterstand doorgegeven | Eneco Community
beantwoord

Verkeerde meterstand doorgegeven


ik heb zojuist mijn meterstanden verkeerd doorgegeven. dankzij een defecte meter en kan het nu niet goed aflezen.

ik heb het al doorgegeven dus wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Audrey 5 augustus 2015, 16:27

Hi R.E. Rietdijk,

Ik zie dat je inmiddels contact met onze klantenservice opgenomen. We zorgen ervoor dat we de foutieve meterstanden niet verwerken en we wachten het bericht over de defecte meter van je netbeheerder af. Om de jaarnota alvast op te maken maken we een schatting op basis van bijvoorbeeld het historisch verbruik. Weet je zo voldoende?

Groet, Audrey

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi R.E. Rietdijk,

Ik zie dat je inmiddels contact met onze klantenservice opgenomen. We zorgen ervoor dat we de foutieve meterstanden niet verwerken en we wachten het bericht over de defecte meter van je netbeheerder af. Om de jaarnota alvast op te maken maken we een schatting op basis van bijvoorbeeld het historisch verbruik. Weet je zo voldoende?

Groet, Audrey
Ik heb per ongeluk ook verkeerde meterstanden doorgegeven op 12 -08-2015. help wat moet ik doen
Ik heb per ongeluk ook verkeerde meterstanden doorgegeven op 12 -08-2015. help wat moet ik doen

Gewoon hier de juiste meterstanden doorgeven en een moderator zal het morgen oppakken en verbeteren in de administratie.
Reputatie 7
Badge +6
Beste J. Kruizenga,

Welkom op de community! Je mag ze ook via het forum doorgeven. Wanneer je dat liever via een privébericht doet mag is dat mogelijk door op mijn foto te klikken, dan zorg ik dat we ze corrigeren.

Groet,

Folkert

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen