Verkeerde meterstand doorgegeven | Eneco Community
beantwoord

Verkeerde meterstand doorgegeven

  • 15 december 2018
  • 3 reacties
  • 468 Bekeken

Ik kom er net achter dat ik de verkeerde meterstand heb afgelezen en doorgegeven. Nu kan ik dit niet meer aanpassen zelf, omdat het opnamekenmerk is verlopen.

Wat ik had ingevuld was 83 m3, maar dit hoort 98 m3 te zijn (warm watertap meter). Is het nog mogelijk om dit aan te passen?
icon

Beste antwoord door Rodney 17 december 2018, 15:42

@W. Chen,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je hier tijdig melding van maakt. De juiste meterstand heb ik nu alsnog voor je verwerkt en daarmee reken ik erop dat je deze op de jaarnota terugziet. Mede omdat de eerder doorgegeven meterstand lager ligt dan jouw beginstand vorig jaar.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
@W. Chen,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je hier tijdig melding van maakt. De juiste meterstand heb ik nu alsnog voor je verwerkt en daarmee reken ik erop dat je deze op de jaarnota terugziet. Mede omdat de eerder doorgegeven meterstand lager ligt dan jouw beginstand vorig jaar.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Beste,

Wij hebben net de verkeerde meterstand doorgegeven voor m3 warm water. Deze stand moet 133 zijn (in plaats van 69). Ik kan dit alleen zelf niet meer aanpassen omdat het opname kenmerk is verlopen. We hebben dit opgemeten vandaag 5 september. Hoe kan dit nog aangepast worden?

Met vriendelijke groet,
A. de Groot
Reputatie 7
Badge +5
@Agroot

Welkom op de Eneco Community!

Geen probleem, ik heb de meterstand aangepast naar 133 m3.

Fijne zondag!
Groet, Denise

Reageer