Verkeerde meterstand doorgegeven | Eneco Community
beantwoord

Verkeerde meterstand doorgegeven

• 15 december 2018
  • 11 reacties
  • 734 Bekeken

Ik kom er net achter dat ik de verkeerde meterstand heb afgelezen en doorgegeven. Nu kan ik dit niet meer aanpassen zelf, omdat het opnamekenmerk is verlopen.

Wat ik had ingevuld was 83 m3, maar dit hoort 98 m3 te zijn (warm watertap meter). Is het nog mogelijk om dit aan te passen?
icon

Beste antwoord door Rodney 17 december 2018, 15:42

@W. Chen,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je hier tijdig melding van maakt. De juiste meterstand heb ik nu alsnog voor je verwerkt en daarmee reken ik erop dat je deze op de jaarnota terugziet. Mede omdat de eerder doorgegeven meterstand lager ligt dan jouw beginstand vorig jaar.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Bekijk origineel

11 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
@W. Chen,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je hier tijdig melding van maakt. De juiste meterstand heb ik nu alsnog voor je verwerkt en daarmee reken ik erop dat je deze op de jaarnota terugziet. Mede omdat de eerder doorgegeven meterstand lager ligt dan jouw beginstand vorig jaar.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Beste,

Wij hebben net de verkeerde meterstand doorgegeven voor m3 warm water. Deze stand moet 133 zijn (in plaats van 69). Ik kan dit alleen zelf niet meer aanpassen omdat het opname kenmerk is verlopen. We hebben dit opgemeten vandaag 5 september. Hoe kan dit nog aangepast worden?

Met vriendelijke groet,
A. de Groot
Reputatie 7
Badge +5
@Agroot

Welkom op de Eneco Community!

Geen probleem, ik heb de meterstand aangepast naar 133 m3.

Fijne zondag!
Groet, Denise
Goedenavond !
ik heb ook verkeerde meterstand doorgegeven. Kan u mijn helpen ? Ik weet niet wat kan ik nu doen.
Meestal kan je na de foute opgave meteen de juiste opgave weer invoeren.

Als dat niet lukt adviseer ik je je juiste standen met de opname datum hier in dit topic te melden, zodat een moderator dit in het factuur systeem misschien nog op tijd kan wijzigen.
Mijn juiste standen :
Warmte I : 0178,366 GJ
Warmte II : 02055,10 m3

datum : 12-10-2019

Dankjewel voor het snelle reactie !!!
Reputatie 7
Badge +5
@figueiredo2807

Welkom op de Eneco Community! Kan je ter controle hier een foto van de meterstanden uploaden?

Groet, Denise
@figueiredo2807

Welkom op de Eneco Community! Kan je ter controle hier een foto van de meterstanden uploaden?

Groet, Denise

Ik heb warmtemeter Landis+Gyr ultraheat T550 en mu wee ik niet we ok loop moet ik doorgeven. Kan U mijn helpen .
Reputatie 1

@figueiredo2807 De warmtemeter heeft verschillende menu’s, deze worden gekenmerkt als LOOP 0, 1, 2, 3 of 4. LOOP 0 geeft de actuele meterstanden weer (GJ).

Door 1x 9kort) op de knop op de warmtemeter te drukken, kom je in het scherm waar de actuele M3 stand te zien is. 

Dit zijn de twee displays die je nodig hebt voor het doorgeven van je meterstanden.

Als je terecht bent gekomen in een andere “LOOP” dan LOOP 0, wacht dan 30 minuten. Het display springt dan automatisch weer op het startscherm van LOOP 0, waar je de actuele GJ stand kunt aflezen.

@figueiredo2807

Groet, Deni

hierbij stuur ik het juiste meterstand :) 

meterstand is van 17-10-2019  doorgegeven 

Reputatie 5
Badge +3

@figueiredo2807

Groet, Deni

hierbij stuur ik het juiste meterstand :) 

meterstand is van 17-10-2019  doorgegeven 

Bedankt @figueiredo2807 voor jouw snelle reactie! Ik zorg ervoor dat we de juiste meterstanden door middel van je foto's verwerken.

Groet, Audrey

Reageer