Verkeerde meterstand doorgegeven | Eneco Community
beantwoord

Verkeerde meterstand doorgegeven


Ik kom er net achter dat ik de verkeerde meterstand heb afgelezen en doorgegeven. Nu kan ik dit niet meer aanpassen zelf, omdat het opnamekenmerk is verlopen.

Wat ik had ingevuld was 83 m3, maar dit hoort 98 m3 te zijn (warm watertap meter). Is het nog mogelijk om dit aan te passen?
icon

Beste antwoord door Rodney 17 december 2018, 15:42

@W. Chen,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je hier tijdig melding van maakt. De juiste meterstand heb ik nu alsnog voor je verwerkt en daarmee reken ik erop dat je deze op de jaarnota terugziet. Mede omdat de eerder doorgegeven meterstand lager ligt dan jouw beginstand vorig jaar.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
@W. Chen,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je hier tijdig melding van maakt. De juiste meterstand heb ik nu alsnog voor je verwerkt en daarmee reken ik erop dat je deze op de jaarnota terugziet. Mede omdat de eerder doorgegeven meterstand lager ligt dan jouw beginstand vorig jaar.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen