Verbruik van het afgelopen jaar | Eneco Community
vraag

Verbruik van het afgelopen jaar

Sinds dat ik ben overgestapt van Oxxio naar Eneco worden mijn verbruiksgegevens niet meer bijgehouden. Althans, ik kan dit niet zien als ik inlog op mijn Eneco. Ik vermoed dat het wel ergens opgeslagen is, maar dat ik het niet kan zien. Ik kan alleen mijn verbruik zien van de afgelopen week. Eerder niet. Ook niet als ik de gegevens download.

Nu kreeg ik vorige week opeens een mailtje van jullie met daarin een PDF met mijn verbruik van augustus en september. In dat mailtje stonden wel de gegevens, maar als ik inlog zie ik dus niets. Dit was overigens het eerste mailtje wat ik ontvangen heb, terwijl ik wel al veel langer klant ben bij jullie.

Mijn vraag is nu of ik alsnog mijn verbruik terug kan zien als ik inlog in mijn Eneco. Of dat ik mijn verbruik van het afgelopen jaar kan downloaden. Dan kan ik mijn verbruik van de afgelopen maanden vergelijken met voorgaande jaren.

5 Reacties

Ik zou zeggen neem de nieuwe App Mijn Eneco en je hebt alles qua verbruik op een rijtje.

Ik heb de nieuwe Eneco app ook even geprobeerd en daar zie ik alleen van de maanden april, september en oktober mijn verbruik. Tussenliggende maanden staan allemaal op 0. Het zou heel fijn zijn als jullie mijn verbruik van die maanden ook nog boven water kunnen krijgen.

Wel een mooie app trouwens! Bij de maanden waar het wel werkt heb ik inderdaad een super duidelijk overzicht.
Oeiii dat kon wel eens lastig worden.
Want volgend mijn info kan Eneco dat niet achteraf “vullen”

En inderdaad een mooie App he?
Zelf, omdat ik zonnepanelen heb, is de werking qua status nog niet goed, maar qua verbruik en teruglevering werkt de App perfect.
Is het nu definitief dat ik mijn verbruik over de maanden mei, juni, juli en augustus niet meer te weten zal komen? De maand ervoor en afgelopen 2 maanden zijn netjes bijgehouden. Er is helemaal niets veranderd in mijn situatie (instellingen of in de meterkast), maar toch staan 4 maanden lang alle tellers op 0. Ik heb hier ook telefonisch nog een keer contact over gehad. Als het goed is moet er een notitie ingeschoten zijn. Ik zou er over teruggebeld worden, maar ik heb niets meer gehoord.
Reputatie 7
Badge +4
Dag @N.L. Kok

Sinds begin september kunnen we je verbruik dagelijks uitlezen uit je slimme meters. Daarvoor moesten we het doen met het tweemaandelijkse overzicht. Verbruik kunnen we niet met terugwerkende kracht invullen, wat betekent dat we je dat inzicht helaas niet kunnen geven.

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen