Verbruik status September ontbreekt | Eneco Community
beantwoord

Verbruik status September ontbreekt

  • 6 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Hallo,
mijn verbruik status bij de details van September ontbreekt, in deze maand is ook de slimme meter geplaatst, kan dit ge-update worden svp.
groet,
Peter
icon

Beste antwoord door Folkert 7 oktober 2019, 09:12

@P. van der Meulen

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. In de maand dat een meter gewisseld wordt geeft Toon geen status verbruik aan. Dit kunnen we helaas niet voor je herstellen. Wanneer je nog vragen hebt zien we deze graag verschijnen op de community.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

3 Reacties

Voor zover ik weet ligt dit idd aan de wisseling van analoge meter naar digitale slimme meter.
Reputatie 7
Badge +6
@P. van der Meulen

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. In de maand dat een meter gewisseld wordt geeft Toon geen status verbruik aan. Dit kunnen we helaas niet voor je herstellen. Wanneer je nog vragen hebt zien we deze graag verschijnen op de community.

Groet,

Folkert
Hallo Folkert en Brandje,

bedankt voor de reactie.
Groet,
Peter

Reageer