Verbruik energie bij lamp die stuk is | Eneco Community
vraag

Verbruik energie bij lamp die stuk is

• 29 januari 2018
  • 2 reacties
  • 230 Bekeken

Mocht mijn lamp het niet meer doen, maar de schakelaar staat op aan. Wordt er dan energie verbruikt?

Tweede vraag: Bij een Phillips hue lamp is het nodig om de schakelaar op aan te zetten. Hierna is het mogelijk om middels een smartphone de lampen uit te zetten. Maar de schakelaar aan de muur blijft dan natuurlijk wel aanstaan. Vraag mocht de hue lamp uit staan en de schakelaar aan de muur staat op aan, Wordt er dan energie verbruikt.

Wil het namelijk weten omdat ik overweeg een Phillips hue lamp aan te schaffen.

2 Reacties

Mocht mijn lamp het niet meer doen, maar de schakelaar staat op aan. Wordt er dan energie verbruikt?

Tweede vraag: Bij een Phillips hue lamp is het nodig om de schakelaar op aan te zetten. Hierna is het mogelijk om middels een smartphone de lampen uit te zetten. Maar de schakelaar aan de muur blijft dan natuurlijk wel aanstaan. Vraag mocht de hue lamp uit staan en de schakelaar aan de muur staat op aan, Wordt er dan energie verbruikt.

Wil het namelijk weten omdat ik overweeg een Phillips hue lamp aan te schaffen.

Dat van die Hue lamp verbruik is zeer zeer gering, want de schakeling in de lamp houdt verbinding met de bridge en wacht op jouw opdracht.

Reageer