Verbruik 2017 is niet meer te zien | Eneco Community
vraag

Verbruik 2017 is niet meer te zien

• 12 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 462 Bekeken

Mijn verbruik van 2017 is niet meer te zien, zodat deze niet meer te vergelijken is met verbruik 2018. Kan deze weer online toegevoegd worden

8 Reacties

Reputatie 5
Badge
@Robert Barteram

Welkom op het forum! Goed dat je je vraag deelt met ons.
Zoals @Brandje zegt kan verbruik achteraf niet worden toegevoegd. Kan je misschien wat specifieker zijn over je situatie? Wanneer is Toon bij je geinstalleerd? Is er in de tussentijd iets met Toon gebeurd, zoals een storing of vervanging van het display? Om je nog beter te kunnen helpen wil ik je vragen om in je profiel je klantnummer toe te voegen. Dan kijken ik of 1 van de andere moderators graag mee om je van een antwoord te voorzien.

Groet,
Glenn
Hoi Robert,

Bedoel je op Toon?
Dat kan achteraf niet door Eneco toegevoegd worden; opgebouwd verbruik tijdens gebruik Toon wordt alleen op Toon zelf opgeslagen.
Beste Glen,

Ik had zelf wat specifieker moeten zijn, maar het gaat om mijn streef verbruik 2018 die ik niet meer kan zien. Hoop dat je er nu wat mee kan. Klantnummer is ******.

Robert
Reputatie 7
Badge +2
@Robert

Vanwege de privacy heb ik het klantnummer verwijderd en toegevoegd aan je profiel. Om mee te kunnen kijken in Toon wil ik je vragen om de externe toegang aan te zetten. Dit kan via Menu - Toon Support - Externe toegang AAN.

Laat even weten als het gelukt is.

Groeten Chantal
Beste Chantal,

Gelukt, toon staat open voor externe toegang.

Robert
Reputatie 7
Badge +2
@Robert Barteram

Het ingeschat verbruik is nogmaals verzonden naar Toon. Verder zie ik geen bijzonderheden in het gemeten verbruik.

Kan je aangeven of dit het verholpen heeft en anders een foto maken van wat er te zien is op Toon ?

Groeten Chantal
Beste Chantal,

Ik kan het ingeschat verbruik weer zien, bedank voor de genomen moeite.

Robert
Reputatie 7
Badge +2
@Robert Barteram

Geen probleem, fijn dat het opgelost is ! 😃

Reageer