Vandaag nieuwe versie Mijn Eneco

Vandaag is een nieuwe versie uitgerold.
Met name diegenen, die nog domme meters hebben kunnen nu ook hun standen daar doorgeven.

17 Reacties

Reputatie 6
Badge +4
Erg jammer. Tussenstand werk nogsteeds niet, beoordeling van 1 ster laat ik dus ook staan.
Nu al bijna 2 jaar aan wachten tot eindelijk die tussenstand nou eens fatsoenlijk werk 😞

Als iemand mij de meerwaarde van de Mijn Eneco app kan uitleggen? Anders de-installeer ik hem..

- Verbruik erin klop niet.
- Tussenstand werk niet.
De tussenstanden (dag/maand) aan deze kant komen redelijk overeen met de standen op het slimmemeter portaal in de Android versie. Jammer dat de applicatie nog steeds alleen maar getoond wordt in de telefoon stand en niet meedraait in de tablet stand.
Reputatie 5
Hier werkt de tussenstand ook al tijden niet meer. Verbruik hebben ze na mnd eindelijk correct kunnen krijgen.

Gebruik hem alleen voor directe communicatie met Eneco
Hoi Mark,

Bij mij heeft de tussenstand ook nog nooit gewerkt.
Schijnt te liggen aan ds teruglevering PV.

Overigens kloppen de gas/stroomverbruik/teruglevering prima.
Het enige verschil is de afronding.
Reputatie 5
Hoi Ton,

Dat van de teruglevering had ik inmiddels ook begrepen. Kun je terugvinden in de app

Maar ook voor dat er hier een pv lag werkte het niet.
Reputatie 6
Badge +4
Mijn Eneco app houdt hier rekening met het termijnbedrag waar Eneco mij bij de jaarnota heeft ingeschat. Terwijl heb deze aangepast toen, daar houdt de app geen rekening mee..

Gelukkig heb ik Toon nog, deze klopt als een bus. Met mij zelfde gemaakte excel bestand, die ook alle overige kosten eraf halen, weet ik ongeveer wel mij Tussenstand. Had zoveel makkelijker gekund.
Reputatie 5
Badge +2
@mAiden

Heb je de toestemming voor het uitlezen van je slimme meters toevallig al eens ingetrokken en weer afgegeven?
Reputatie 6
Badge +4
@DeniseMR,

Inderdaad ookal eens gedaan. Vorig jaar oktober uit uitlezen zelfs uitlaten zetten, in Januari weer aan.. Bij slimmemeterportal klop alles als een bus. Maar bij Mijn Eneco niet.
Reputatie 5
Badge +2
@mAiden

Duidelijk, dankjewel. Zou je het nog 1x willen proberen? We werken nu met een andere Tussenstand dan in januari, dus ik ben benieuwd of er hierdoor verandering in komt. Mocht de Tussenstand na 2 weken nog steeds niet werken dan hoor ik het graag en laat ik het verder voor je uitzoeken.
Reputatie 6
Badge +4
DeniseMR wrote:

@mAiden

Duidelijk, dankjewel. Zou je het nog 1x willen proberen? We werken nu met een andere Tussenstand dan in januari, dus ik ben benieuwd of er hierdoor verandering in komt. Mocht de Tussenstand na 2 weken nog steeds niet werken dan hoor ik het graag en laat ik het verder voor je uitzoeken.

Is goed. Ga ik doen.
Er is inmiddels voor het IOS Platform alweer een nieuwere update uitgekomen!

Helaas werkt ivm m'n PV de tussenstand nog steeds niet.
Reputatie 6
Badge +4
Er staat hier nog niks in de Play Store Ton. Wat niet is kan nog komen.
Reputatie 6
Badge +4
Helaas.
Hier ook geen verbetering na de update.
Reputatie 5
Een update telt niet een upgrade wel.

Ook hier nog steeds verkeerde data, en onvolledig inzicht
Reputatie 4
Badge +2
@all

Dit klopt, voor een grote groep klanten werkt de tussenstand nog steeds niet naar behoren. We zijn hier nog druk mee bezig. Onze excuses hiervoor.
Erg jammer hoor.
Ik voel aan dat dit (problemen met verwerking PV) weer maanden gaat duren.
Terwijl de App verder zo goed en volwassen is.

Maar.....gelukkig is er Toon, die via de status weergave, perfect dat wel weergeeft.
Reputatie 6
Badge +4
Brandje wrote:

Erg jammer hoor.
Ik voel aan dat dit (problemen met verwerking PV) weer maanden gaat duren.
Terwijl de App verder zo goed en volwassen is.

Maar.....gelukkig is er Toon, die via de status weergave, perfect dat wel weergeeft.

Maanden? Het probleem tussenstand speelt hier (ook) bijna 2 jaar, dat het niet werkt.

Inderdaad is er gelukkig Toon, die alles via status weergave wel perfect weergeeft.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen