Van dubbeltarief naar enkeltarief | Eneco Community
beantwoord

Van dubbeltarief naar enkeltarief

• 13 februari 2016
  • 7 reacties
  • 325 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
11-02-16 heb ik mijn dubbeltarief via de klantenservice laten veranderen na enkel tarief.
Maar in ''Mijn Eneco'' staat voor dit adres steeds een dubbeltarief met de prijzen van hoog en laag tarief, maar niet het veranderde enkeltarief
icon

Beste antwoord door Folkert 15 februari 2016, 13:50

Beste N.H. Sniekers,

Welkom op de community! Mijn collega heeft het verzoek gedaan met de standen van 11-02-2016, dit moet nog aangepast worden door mijn collega's van de backoffice, zodra dit gebeurt is, wordt het snel daarna zichtbaar in Mijn Eneco.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Bedankt Folkert.
Reputatie 7
Badge +6
Beste N.H. Sniekers,

Bedankt ik maak er meteen werk van!
Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen.

De meterstanden waren per 11-02-16 toe ik de verandering heb dooregegeven:

1 : 20522
2: 15567

Graag zou ik een bevestiging ontvangen wanneer het nu in orde is.

Hartelijk dank.
Reputatie 7
Badge +6
@N.H. Sniekers

In mijn Eneco staan de juiste gegevens, mijn collega heeft enkeltarief voor je aangevraagd zonder meterstanden mee te leveren hierdoor maak je nog steeds gebruik van dubbel tarief. Heb je deze voor mij dan zorg ik dat het met spoed wordt aangepast. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 4
Badge +1
Goedemiddag,

Vind wel vreemd dat dit nog steeds niet aangepast is in ''Mijn Eneco''.

Ik wil zeker weten dat ik nu enkel tarief heb, maar weet dat niet, toen ik overstapte heb ik dat duidelijk aangegeven, dat ik al jaren enkel tarief heb met de dubbele meter.

11-02-16 telefoon gesprek gehad met Jelle over de juiste aanpassing.

Zou toch graag in ''Mijn Eneco'' de juiste gegevens zien, daar is dat toch voor.
Reputatie 7
Badge +6
Beste N.H. Sniekers,

Welkom op de community! Mijn collega heeft het verzoek gedaan met de standen van 11-02-2016, dit moet nog aangepast worden door mijn collega's van de backoffice, zodra dit gebeurt is, wordt het snel daarna zichtbaar in Mijn Eneco.

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +9
Het verwerken van tarief kan enkele dagen duren.. Maandag zal een Moderator hier wel op terugkomen! Eventjes geduld hebben nog.. 🙂

Reageer