Tussentijdse jaarnota | Eneco Community
vraag

Tussentijdse jaarnota

• 21 december 2018
  • 5 reacties
  • 221 Bekeken

Hallo,

Aangezien er tijdelijk iemand in mijn appartement heeft gewoond, wil ik graag een tussentijds overzicht van mijn jaarnota. Ik kan een excel bestand met cijfers downloaden, maar hier staat geen prijs bij. En eigenlijk wil ik alleen inzien hoeveel er op dit moment aan mij berekend gaat worden. Hoe doe ik dit? Bedankt.

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Goedemiddag @L. van Z,

Welkom op onze Community!

Ik zie dat je doorlopend klant bent geweest, een tussentijdse nota is dan zeker een optie.
Je hebt een slimme meter maar voor de correctie aanvraag noteer ik graag handmatig je standen zodat ik dit door kan geven.

Wil je voor mij de huidige standen van de meters noteren?

Groet, Vincent
Dat zijn:
02121.269
1252
1633

mvgr
Reputatie 5
Badge +3
@L. van Z,

Bedankt voor jouw meterstanden. Voor alle zekerheid, wil je graag een tussentijdse afrekening als nota ontvangen of ben je slechts benieuwd naar hoe je ervoor staat qua kosten en verbruik op basis van deze standen?
Beste Rodney,
zoals gezegd "wil ik graag een tussentijds overzicht van mijn jaarnota". Oftewel een nota dus. Want ik wil zien wat er aan mij (aka de huurder) berekend gaat worden....
Ik wil dus graag zwart op wit een factuur.
Ik wil zien wat mijn kosten nu zijn. Ook wel rekening genoemd.
Ik wil een prijs zien met cijfers die ik 1 op 1 door kan berekenen aan mijn huurder.
Is dit mogelijk?
Bedankt.
Reputatie 5
Badge +3
@L. van Z,

Helemaal goed, bedankt voor het verduidelijken. Ik heb het verzoek ingediend de tussentijdse nota te maken, binnen een week kun je deze per e-mail verwachten.

Reageer