Tussenstand slim werkt niet meer | Eneco Community
beantwoord

Tussenstand slim werkt niet meer

• 27 januari 2017
  • 9 reacties
  • 483 Bekeken

Goedendag,

Ik probeer het nu maar via deze weg, want telefonisch word ik steeds met beloftes afgewimpeld.

Mijn TussenStand Slim werkt sinds week 46, 2016 niet meer. Ik maakte gebruik van deze service om mijn verbruik uit te zetten tegen mijn zonnepanelen en om te kijken of andere energiebesparende maatregelen nut hebben.

Heb nu over de laatste 2 maanden 3 keer gebeld hiervoor. De 1e keer werd al snel de vinger gewezen naar de netbeheerder. Hun gebeld, alles na laten kijken, maar alles is netjes in orde en mijn gegevens zijn goed uit te lezen. 2e keer bellen vond de dame aan de lijn het maar raar dat ik dit wilde en wist me te vertellen dat de 2-maandelijkse rapportage wel zal werken en dat ik het daar maar mee moet doen. 3e keer bellen werd ik wat beter te woord gestaan en na wat rommelen in de instellingen van mijn account bleek dat er een bepaalde instelling uit zou staan, deze is weer aangezet en binnen een paar dagen zou het weer moeten werken.

Ik heb ondertussen nog steeds geen tussenstanden en ik baal hier enorm van. Help!

M.v.g.

Wesley
icon

Beste antwoord door Danielle 1 februari 2017, 11:44

@W. de Graaf,

Zonde dat je al een tijd de dagelijkse verbruiken niet meer ziet. Ik heb er een melding van gemaakt, aangezien in ons uitleessysteem iets niet helemaal goed meer staat.
Sorry voor het ongemak! We doen ons best om dit snel voor je op te lossen, alleen zoals eerder doorgegeven aan de telefoon kan het helaas even duren.
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@W. de Graaf,

Zonde dat je al een tijd de dagelijkse verbruiken niet meer ziet. Ik heb er een melding van gemaakt, aangezien in ons uitleessysteem iets niet helemaal goed meer staat.
Sorry voor het ongemak! We doen ons best om dit snel voor je op te lossen, alleen zoals eerder doorgegeven aan de telefoon kan het helaas even duren.
Wij hebben hetzelfde probleem meerdere keren per jaar. Als je belt krijg je meestal het antwoord van bel maar met de netbeheerder. Maar daar blijkt vaak niks aan de hand. Gezien dit meerdere keren per jaar voor komt kunnen jullie er niet voor zorgen dat dit nu eens definitief word opgelost.
Reputatie 7
Badge +6
@J.M.K de Jonge,

Spijtig dat het vaker voorkomt. Wel zijn we bezig met van alles om dit in de toekomst te verbeteren en het niet meer voor te laten komen.
In een ander topic heb ik inmiddels ook geantwoord. We onderzoeken het probleem graag voor alle zekerheid!
Even duren is ondertussen enkele maanden geleden. Ik kan andere mensen met dit probleem Enelogic aanraden (https://enelogic.com). Een geweldige gratis service die meer mogelijkheden bied dan Eneco. Wat Eneco enkele maanden duurde ging bij hun in 1 werkdag! Heb nu weer goed inzicht in mijn verbruik en teruglevering.

Het simpel en duidelijke inzicht in mijn energieverbruik was het enige streepje dat jullie voor hadden boven andere energieleveranciers. Deze hebben jullie nu verloren. Heel jammer dat er zo slecht gehoor word gegeven aan mijn klacht, zowel telefonisch als via dit forum. Dit is iets wat ik zeker meeneem als het weer tijd word om een energieleverancier te zoeken.
Daar gebruik ik en vele anderen gewoon Toon voor.
Kost een extra aanschaf zon op Toon, maar ook dan heb je verbruik en teruglevering keurig op een rijtje.
Dit alles staat uiteraard los van het 2 maandelijkse overzicht.
Jammer dat dat bij jou dus een probleem is en blijft.
Reputatie 3
@W. de Graaf,

Jammer dat je besloten hebt om gebruik te maken van een ander systeem. Met de nieuwe versie van de Mijn Eneco app is ook de Tussenstand vernieuwd, hierdoor is het op dit moment nog niet mogelijk om jouw Tussenstand inzichtelijk te maken. Dit heeft namelijk met je terug levering te maken. Uiteraard zijn we hier druk mee bezig en hopen we dit alsnog in de nabije toekomst mogelijk te maken.

We hebben ons best gedaan om je van de gevraagd informatie te voorzien, maar met de release van de nieuwe Mijn Eneco app op komst is dit niet gelukt.

Groet, Sabrina
Heeft bij mij van af dag een nooit gewerkt. Ook niet na meerdere malen contact met Eneco. 😞
Bij mij ook helaas niet, heeft bij mij ook te maken met zonnepanelen.
Hopelijk komt er snel een update voor deze App, die dit repareert.
Reputatie 5
Badge +3
@basvandenheuvel,
Ik heb net gereageerd op je andere reply in dit topic

Reageer