Tussenstand | Eneco Community
vraag

Tussenstand

• 16 februari 2019
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Badge
We hebben nu al maanden een slimme meter omdat de oude niet meer in orde was.
We zouden nu veel makkelijker inzicht krijgen in ons tussentijds verbruik want het is immers een slimme meter!
maar we kunnen in de Eneco app geen tussenstand meer krijgen na nov 2018.
Ook in in mijn Eneco.
Als we daarover bellen krijgen we de melding: “ ja dan moet u uw vraag op de forum stellen” vind ik best wel raar als we de klantenservice bellen.
Mee hebben maar een offerte aangevraagd bij energiedirect. Want vind het allemaal behoorlijk omslachtig en we willen een oplossing! Bovendien lijkt het dat ze een goede aanbieding hebben. Maar als dit niet Omslachtig zou zijn gingen we niet eens shoppen.
Alsnog willen we een correcte tussenstand. Geen geschatte stand! Wat te doen???
vriendelijke groet, edwin en Yvonne

4 Reacties

Heb je in de App Mijn Eneco wel toestemming gegeven om je standen uit te lezen?

Zie in deze App rechts onderaan menu/service & contact/toestemming

Reputatie 5
Badge +3
We hebben nu al maanden een slimme meter omdat de oude niet meer in orde was.
We zouden nu veel makkelijker inzicht krijgen in ons tussentijds verbruik want het is immers een slimme meter!
maar we kunnen in de Eneco app geen tussenstand meer krijgen na nov 2018.
Ook in in mijn Eneco.
Als we daarover bellen krijgen we de melding: “ ja dan moet u uw vraag op de forum stellen” vind ik best wel raar als we de klantenservice bellen.
Mee hebben maar een offerte aangevraagd bij energiedirect. Want vind het allemaal behoorlijk omslachtig en we willen een oplossing! Bovendien lijkt het dat ze een goede aanbieding hebben. Maar als dit niet Omslachtig zou zijn gingen we niet eens shoppen.
Alsnog willen we een correcte tussenstand. Geen geschatte stand! Wat te doen???
vriendelijke groet, edwin en Yvonne

Goedemorgen @Yvonne en edwin ,

Goed dat je ons via het forum hebt gevonden. Wat vreemd dat je telefonisch niet verder bent geholpen. Sorry daarvoor! Helaas is je klantnummer niet in het profiel bijgewerkt, om deze reden kan ik niet meekijken hoe dit zit. Wil je dit nog bijwerken en het advies van @Brandje opvolgen?

Groet, Audrey
Badge
Klantnummer heb ik toegevoegd..:-)
Reputatie 5
Badge +3
Klantnummer heb ik toegevoegd..:-)

@Yvonne en edwin

Helemaal top! Ik heb je gegevens erbij gepakt. We hebben de boosdoener gevonden. Je slimme meters staan in storing, hierdoor werkt de tussenstand niet naar behoren. Het probleem is bekend bij je netbeheerder en ze proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.

Groet, Audrey

Reageer