streefgebruik | Eneco Community
beantwoord

streefgebruik

Waarom kan en word mijn streefgebruik die jullie mij hebben gegeven in de door mij aangegeven streefgebruik.
Die van jullie is belachelijk laag.
icon

Beste antwoord door omadejonge 12 maart 2013, 11:12

Nou heel simpel.
Ik wil dat de door eneco neer gezette streefgebruik wil weg halen op mijn eneco. Mijn streefgebruik is hoger heb dat ook veranderd naar 3600.
Maar blijft toch een ander streefgebruik aan geven als dat ik wil.
http://i1270.photobucket.com/albums/jj602/cwspeler/plaatjeeneco_zps6675d932.jpg
Marga
Bekijk origineel

14 Reacties

Reputatie 3
Badge
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Ik ben ook maar klant maar probeer mee te denken. Kan jij de vraag verduidelijken zodat ik kan zien wat ik voor je kan betekenen?
Reputatie 5
Badge +3
Hallo omadejonge,

Welkom op ons forum! Ik wil je ook vragen om je vraagstelling te verduidelijken, zodat ik met je mee kan kijken. Ik weet nu niet wat je precies bedoelt.

Kelly
Nou heel simpel.
Ik wil dat de door eneco neer gezette streefgebruik wil weg halen op mijn eneco. Mijn streefgebruik is hoger heb dat ook veranderd naar 3600.
Maar blijft toch een ander streefgebruik aan geven als dat ik wil.
http://i1270.photobucket.com/albums/jj602/cwspeler/plaatjeeneco_zps6675d932.jpg
Marga
Reputatie 5
Badge +3
@omadejonge,
Bedankt voor de verduidelijking. Ik geef de melding door aan de beheerders om er naar te kijken. Als ik meer weet, laat ik het direct weten.
Reputatie 7
Badge +7
@omadejonge,
Bedankt voor de verduidelijking. Ik geef de melding door aan de beheerders om er naar te kijken. Als ik meer weet, laat ik het direct weten.

Ik Ben benieuwd of dit al is opgelost ?
Reputatie 3
Badge +2
Kelly,

Ik wil graag weten waarom bij mij in de tussenstand slim de afbeelding groen en rood (Door Eneco ingeschat verbruik en Uw verbruik sinds een aantal weken verdwenen is op mijn persoonlijke website?
Misschien omdat "Uw stroomverbruik vanaf Uw laatste nota" niet klopte?
Er stond namelijk een datum (1 augustus 2012) wanneer de slimme meter geinstalleerd is en dat had 3 juni 2012 moeten zijn.

Ik hoor graag de reden van verwijderen van deze data.

Stansat
Nee nog steeds niet.
Tijd voor een pb naar Kelly??
Reputatie 4
Badge
Als ik meer weet, laat ik het direct weten.
Misschien een notitie maken voor jezelf zodat dit niet meer kan gebeuren?
Wel slordig zo 2 maanden later.
Reputatie 7
Badge +7
Nee nog steeds niet.

Dan zeker er zelf achteraan gaan zoals @ Brandje al schrijft .
een personelijk berichtje naar Kelly sturen.
Hoi Jan,

Ja inderdaad tijd voor een pb, want ik vindt het meer dan treurig, dat sinds 12 maart 2013 er geen reactie meer is geweest hierover.
Kelly zal toch wel een To-Do lijstje hebben, toch................
Reputatie 4
Badge

Die zal ze ongetwijfeld hebben, maar dan moet ze er er wel goed gebruik van maken.
Maar een pb kan wonderen doen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jan,

Ja inderdaad tijd voor een pb, want ik vindt het meer dan treurig, dat sinds 12 maart 2013 er geen reactie meer is geweest hierover.

Zo is het wel eens goed om het forum door te lezen .
dan kom je nog wel eens wat  tegen.
ik neem aan dat de modurators niet alles door lezen.
en ja een to-do lijstje is dan wel makkelijk.
Nee dat zullen ze zeker niet doen. 
En een To-do lijstje houd je makkelijk bij in je PC, waar ze eigenlijk op zoeken weet ik ook niet. 
Ik zou me kunnen voorstellen dat je zoekt op bv "@moderstors" omdat we dat nog wel eens aanroepen. 
In deze situatie hebben we het over Kelly, misschien dat ze morgen een tipje van de sluier oplicht. 

Reageer