Status Verbruik nog niet inzichtelijk | Eneco Community

Status Verbruik nog niet inzichtelijk

• 3 oktober 2017
  • 22 reacties
  • 411 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 9 reacties
Hoi,
Ik heb sinds 11 juli toon, hoe lang duurt het dat toon de info van status verbruik aan geeft, ik zie nu een kalendertje met beschikbaar vanaf de 2 van de volgende maand maar als het zover is dan schuift dat weer een maand op nu staat er vanaf 2 november.

22 Reacties

Helaas komt dit soms voor. Zeer irritant.
Eneco zal dit intern moeten uitzoeken.

Hopelijk kunnen ze je morgen meedelen wanneer de functie wel werkt.

De werking is gebaseerd op de prijzen van energie-contract en je geschatte jaarverbruik.
Beiden dient Eneco naar je Toon te pushen.
Reputatie 2
Badge
Brandje bedankt voor je antwoord
Reputatie 5
Badge +3
Hoi,
Ik heb sinds 11 juli toon, hoe lang duurt het dat toon de info van status verbruik aan geeft, ik zie nu een kalendertje met beschikbaar vanaf de 2 van de volgende maand maar als het zover is dan schuift dat weer een maand op nu staat er vanaf 2 november.

Hoi,

Wat zonde dat status verbruik nog steeds niet werkt. Ik heb zojuis informatie naar Toon verstuurd. Als het goed is moet dit binnen 48 uur zichtbaar zijn.

Groet, Audrey
Reputatie 2
Badge
Bedankt
Je ziet zo snel kan het gaan.
Geef je een seintje als het werkt?
Reputatie 2
Badge
Brandje,
Het is voorelkaar het werkt nu, inderdaad zo snel kan het gaan, en nog bedankt.
Hoi ktee,

Goed he!
Leuke reactie!
Bedankt voor de terug koppeling!
Hey, dat probleem heb ik ook.

Ik heb sinds eind Juni Toon maar nog steeds geen "Status verbruik"

Hoe is dit op te lossen?
Hey, dat probleem heb ik ook.

Ik heb sinds eind Juni Toon maar nog steeds geen "Status verbruik"

Hoe is dit op te lossen?

Heb je dit topic terug gelezen?
Daar heb ik de oplossing geplaatst.
Misschien geldt dat bij jou ook?
Reputatie 2
Badge
Hoi,
Doordat ik het probleem hier op het forum had gemeld kreeg ik gelijk een reactie van brandje wat ze bij eneco moeten doen maar om dat eneco ook op het forum kijkt kreeg ik de andere dag gelijk reactie van Audrey en die heeft toen de informatie nog de zelfde dag naar mijn Toon gestuurd en binnen 24 uur werkte het. Waarschijnlijk krijg je morgen al een reactie. Zie hierboven.
Exact, dat bedoel ik dus!
Reputatie 2
Badge
Ik zie dat brandje me net voor is toppie
Geeft niets @ktee, als de info maar over komt.
Elkaar informeren en helpen is het belangrijkste??
Reputatie 2
Badge
Helemaal mee eens Brandje 👍
Goedemorgen,

Dank voor de reacties!

Dus als ik het goed begrijp moet Eneco informatie naar mijn Toon sturen en dan is het geregeld?
Goedemorgen,

Dank voor de reacties!

Dus als ik het goed begrijp moet Eneco informatie naar mijn Toon sturen en dan is het geregeld?

Als je bedoelt dat je status pagina niet goed werkt, dan dient Eneco de prijzen van je energieabo en het geschatte jaaroverzicht naar je Toon te pushen.
Reputatie 7
Badge +5
@A.J. Dorst

Slim van je om het even te melden! Ik heb zojuist wat gegevens naar Toon verstuurd. Het status verbruik zou hiermee binnen 24 uur moeten werken. Wil je het laten weten als dit niet het geval is?

Groet, Denise
Hoi Denise,

Super! Alvast bedankt!

Zodra het werkt geef ik het even door!

Mvg Arie
Het lijkt erop dat het nu werkt! ?

Iedereen bedankt voor de reacties en voor het oplossen van het probleem!???

Groeten Arie

Heel goed Arie! Je ziet het is zo geregeld.

Dat ziet er nu inderdaad goed uit, zoals het hoort.
Hoi,

Zelfde probleem al vanaf aanschafdatum, @Audrey kan je dezelfde truck voor mijn toon uitvoeren zodat ik de status verbruik kan gebruiken?

Dank en hoor graag!
Reputatie 7
Badge +6
@Remka

Welkom op het Toon forum. Ik heb de data naar je Toon verstuurd, binnen enkele uren zou je dit moeten kunnen zien in je Toon.

Groet,

Folkert

Reageer